huppelpaard
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2018
- Berichten
- 157
Ik ben op zoek naar een oplossing om 2 bijlagen aan te maken en te emailen via vba.
met de huidige excelsheet kan ik via de vba code gewoon een pdf aanmaken en hem een naam geven deze word dan automatisch in outlook geplaatst
maar nu wil ik eigenlijk dat er ook een xls of xlsx bestand toegevoegd word denk je dat dit mogelijk is?
aangezien de bestandsnamen steeds veranderen in bijv week 1 week 2 etc is een vaste bestandsnaam niet mogelijk. PDF en xlsx bestandsnaam zijn wel hetzelfde
alvast bedankt -)
met de huidige excelsheet kan ik via de vba code gewoon een pdf aanmaken en hem een naam geven deze word dan automatisch in outlook geplaatst
maar nu wil ik eigenlijk dat er ook een xls of xlsx bestand toegevoegd word denk je dat dit mogelijk is?
aangezien de bestandsnamen steeds veranderen in bijv week 1 week 2 etc is een vaste bestandsnaam niet mogelijk. PDF en xlsx bestandsnaam zijn wel hetzelfde
alvast bedankt -)
Bijlagen
Laatst bewerkt: