is het mogelijk outlook compleet te verwijderen en het opnieuw te installen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paultjed8

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
:D Hoi
Ik ben vrij nieuw hier op deze site dus alvast mijn excuses als ie iets verkeerd doe
I heb steeds meer problemen met op de achtergrond muziek mee te zenden ,zelf een afbeelding ga nu al niet meer
Dus wil ik rigoreus de boel erafgooien en opnieuw installeren
Ik draai op windows xp home edition
Graag wat hulp van jullie
Over waar ik outlook kan vinden en hoe ik het moet oplossen:o
Alvast bedankt Paul:)
En van mijn provider mag ik er best redelijke bestanden verzenden ,heb dat al gecheckt
Maar zelfs een heel klein mp3 tje Ouwe ... muziek uit de jaren 60 ga er niet door ,en toendertijd waren de nr,s niet zo lang (wel erg mooi )
Welke email account .wat bedoel je daar precies mee? want nu ik het nog is 4 x gelezen hebt begin ik te twijfelen wat je er mee bedoeld ?

Laatst bewerkt:
Outlook vind je bij het office pakket. Of heb je het over outlook express?

Sorry dat was ik vergeten te melden:o
Inderdaad ik heb het over outlook express van xp zelf :thumb:
Vuur de oplossingen maar door :)
gr Paul

Ik heb is gekeken
En daar sta enorm veel engels in :confused:
Ook iets over de registery dat je een waarde van 1 in 0 moet omzetten alleen staan er zo 2 regels in met een 1
Welke mag dan weer wel en welke niet ,en hoe krijg ik er dan weer outlook er weer op ?
Weet nog steeds niet hoe ik het moet gaan doen :o

gr Paul

Ik zie op deze site niet zoveel Engels. De eerste tip die gegeven wordt is:

a. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
b. Typ sfc /scannow in het vak Openen en klik op OK.

De systeembestanden van Windows XP worden gecontroleerd.
Beschadigde bestanden worden vervangen vanaf de installatie CD van Windows XP.
Leg die CD daarom in de lade van de CD-Rom.
Heb je dit advies al opgevolgd?

Maar je omschrijft je probleem als volgt:

"I heb steeds meer problemen met op de achtergrond muziek mee te zenden ,zelf een afbeelding ga nu al niet meer"

Je hebt XP Home. Heb je SP2 en alle andere updates geinstalleerd?
Welk email-account gebruik je in Outlook Express? Wil je niet te grote bijlagen versturen, groter dan je email-account toestaat?

Edit: Outlook Express is inbegrepen bij Internet Explorer 6, en die is weer inbegrepen bij Windows XP.

Laatst bewerkt:
Hoi
Ik ga dat is proberen wat je geschreven hebt
Idd had ik er meer bij moeten vermelden ,ben ook erg nieuw ,dus :confused:
Ik heb idd sp2 erop staan ,maar meerdere updates lukken niet omdat mijn versie ,hm niet helemaal legaal is;) zit ook in de wao ,en dan zijn die dingen erg duur
Heeft het altijd goed gedaan ,maar ik heb ooit is updates geprobeerd en daarna ging ik toendertijd het schip in,moest mijn ghost partitie terugzetten om er nog uit te komen ,Onze Bill word steeds slimmer:)
maar ik ga vandaag nog aan de slag met jouw tip bedankt alvast en ik schrijf nog hoe het is afgelopen :thumb:
gr Paul

hoi
Ik heb de xp cd erin gedaan en laten scannen
Kwam niets spektaculairs uit ,helaas .kreeg geen melding of er iets herstelt was .
outlook blijft hetzelfde mankeren
Heb verder gelezen en kwam dit tegen

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}
Als je op die plaats bent zie je 2 x een 1 en moeten die allebei op 0 of welke moet ik kiezen
Stel dat die waarde verandert word ,ga dan de vorige truuk dan wel op ,met dat scannen bedoel ik dus ?
alvast bedankt weer
gr Paul

Ik probeer precies te schrijven wat er nu fout ga of anders is
Als ik al die handelingen leest over de registory en dat ik een backup moet maken ,dan ben ik toch een beetje huiverig ,weet nooit goed wat ik precies moet backuppen

Als ik nieuw bericht > opmaak > achtergrond > afbeelding kiest
Dan krijg ik achtergrond afbeelding en dan kan ik met bladeren iets kiezen
Als ik iets kiest zegt ie ok en maak dan het briefpapier zeg maar
Als ik dit vroeger deed ,iets invoegen ,dan kreeg ik de vraag waar ik de afbeelding wilde hebben
In het midden of veelvoudig maak verder niet uit ,maar nu heb ik dat niet meer
Dit is het briefpapier als ik het goed snapt,en niet datgene wat ik vroeger had ,zeg maar een normale mail waar je ter illustratie een foto bij wil doen ,zonder het als bijlage mee te sturen ,maar rechtstreeks in het mailtje zelf

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik “ergens “iets anders ingesteld zou kunnen hebben
Maar geen idee waar ik hem dat gelapt hebt

Met een geluid meesturen ,kan ik wel zodra je deze optie wil gebruiken een media geluid meesturen zoals de ting van een foutmelding van xp windows
Maar kies ik een mp3 van 3,5 mb ,of zo ,dan doet hij het niet ,althans ik kan het wel selekteren ,maar bij verzenden zegt ie dat hij enkele bestanden of afbeeldingen niet kan vinden
hij verstuur wel de plaatjes of briefpapier in dit geval ,maar niet het geluid

Soms denk ik is het nu een virus ,maar ik heb er net 2 worms eruit gehaald ,en ik heb klop klop on wood ,een jaar of 2 lang, nooit een virus gehad
Krijg momenteel erg veel spam ,maar dat zal bij vele mensen zijn
Waar zou ik het dan moeten zoeken ?

Misschien dat dit beter omschreven is wat er niet goed gaat ?
Ik hoor het wel van jullie
Ik weet wel dat ik altijd mp3 mee kon geven ,du saan mijn provider denk ik niet dat het licht ,ik weet ook niet of ik de naam van de provider mag noemen ,omdat je geen reclame op deze site mag maken ,maar als het anders is dan typ ik het er de volgende keer er wel bij
Gr Paul

Nou, dat is een uitgebreid verhaal. Even iets vooraf: je hebt je allereerst post vandaag om 9.12 uur aangepast. Je hebt dat kennelijk gedaan aan de hand van de vragen die ik stelde. Dat is nu wel erg verwarrend. Reageer op een vraag met een nieuw antwoord, dan blijft het allemaal beter te volgen.:thumb:

Nu ik zie wat je problemen zijn, kun je die registeraanpassing vergeten, dat heeft geen zin.
Voor het versturen van foto's in Outlook Express open je eerst een Nieuw bericht.
Bovenin staat in de menubalk "Invoegen". Als je daar op klikt kun je kiezen voor "Bijlage". In het zoekvenster "surf" je naar de foto (of het plaatje) dat je mee wilt sturen.
Als je hem gevonden hebt, klik je op "Invoegen". (Zie het onderstaande eerste plaatje voor toelichting.)

NB: Als je bericht verstuurd is, zit de foto als bijlage bij jouw email, maar het wordt ook onder je tekst in de email weergegeven. Als je ingesteld hebt dat van elk verzonden bericht een kopie naar de map Verzonden berichten moet gaan, dan kun je jouw email daar openen en dan zie je het exact zoals de ontvanger het zal zien.

En eigenlijk gaat het meesturen van een MP3-bestand op precies dezelfde manier, dus Invoegen, Bijlage en naar het MP3-bestand surfen. Als je dan op Invoegen hebt geklikt ziet je te verzenden bericht er uit zoals op bijgaand tweede plaatje.
.

Bijlagen

• OE_Bijlage.jpg
    OE_Bijlage.jpg
    59,1 KB · Weergaven: 33
  • OE_MP3.jpg
    OE_MP3.jpg
    44,2 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Ok Boeing
Sorry dat ik af en toe niet erg handig met mijn berichten ben :o
Zoals je het schreef werkt het inderdaad
Dus dat is een geruststelling :thumb:
Blijf het toch nog vreemd vinden waarom ik het niet meer op mijn oude manier voor elkaar krijgt
Soms mail ik wel is met een nog ouder iemand dan ikzelf
En die weet dan weer niet hoe die een bijlage moet openen
Soms help ik haar met foto,s van mijn psp6 progje en dan plakte ik dan in zo,n mail met de OPMAAK
Maar goed ik laat het er nu maar zo bij
Bedankt voor de hulp allemaal en prettige feestdagen toegewenst
gr Paul :)

Jouw manier kan ook, maar dan heb je geen controle over de afbeeldingen en het wordt wel erg ingewikkeld om voor elke foto een nieuw emailbericht te maken.
Met "mijn" methode kun je meerdere foto's bij één email meesturen.
Tenminste, als het totaal maar niet meer Mb's wordt dan dat wat je mag versturen van je provider.

Als je via Opmaak naar Afbeelding gaat, krijg je als eerste het mapje met de diverse briefpapier-achtergronden te zien. Maar ook in dat "kiesvenster" kun je "doorsurfen" naar andere afbeeldingen op je harde schijf. Maar dan kun je vreemde effecten krijgen, zoals in bijgaand voorbeeld (klik er op voor een vergroting).
(Hoe groot de "body" van het emailbericht ook gemaakt wordt, de baby blijft zich vermenigvuldigen.)

.

Hoi Boeing
Mijn excuses jongen :o

Ben er ineens achter waar de kneep zat :o :o
Ik heb steeds geprobeerd mailtjes naar mezelf te sturen ,om uit te proberen wat er fout was
En ik vergat daar steeds een onderwerp in te typen omdat ik het weer is te snel wou doen:o
Welnu
Als je geen ONDERWERP intypt dan krijg je bij INVOEGEN niet de keuze AFBEELDING ,wel BIJLAGE :confused:
En dááár zat hem de kneep:( :confused: :o :confused: :o ;)
Ik deed de mailtjes vroeger niet met opmaak maar met invoegen
Sorry voor het lastig vallen ,deze hele toestand was helemaal niet nodig geweest ,als ik beter had gehandelt :(
Zal er ook aan gelegen hebben dat ik nu ook toevallig 2 worms had ontdekt ,waardoor ik schrik kreeg :o
Misschien dat je nu beter begrijp wat ik bedoelde ,als ik iemand iets wilde uitleggen via outlook
Op deze manier kun je tekst typen een foto of afbeelding plakken en dan weer tekst
Probeer het maar is uit
En nogmaals Sorry voor de overlast:o
Wel vind ik het :thumb: site waar de mensen mee geholpen kunnen worden met hun probleem
gr Paul

Prima toch? Je hebt het probleem opgelost en daar gaat het om.:) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan