Is het mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sparkymob

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Beste mensen,

Ik heb nu inmiddels al 2 jaar een internet/telefonie abonnement van Telfort. Onze modem is aangesloten in de meterkast wat volgens mij de hoofdaansluiting is.
Nu was ik van plan om mijn PC op zolder aan te sluiten, alleen heb ik helaas niet genoeg WiFi signaal. Mijn idee was dus om de modem op de 1ste verdieping
aan te sluiten, op zo'n telefoon aansluiting in de muur.

Nu is mijn vraag dus: Is dit mogelijk, zo ja, hoe?

Alvast bedankt.

MVG,

Gerard.

Je kan de aansluiting die via het isra punt naar binnenkomt rustig doortrekken naar de plek waar jij je modem wilt neerzetten, en dat kan gewoon met rj11 ;)

@Ronaldino: Vlgs. mij heb je de vraag niet goed gelezen: Er zit een telefoonaansluiting in de muur op de eerste verdieping, schrijft de topic-starter.
@topic-starter: Kun je doorverbinden vanaf het ISRA punt naar die telefoonaansluiting op de eerste verdieping? Let wel op dat wordt aangeraden om de afstand (=kabel) tussen het ISRA punt en de modem zo kort mogelijk te houden, maar je kunt het proberen of je niet teveel signaal verliest als je die afstand verlengt door de modem aan te sluiten op de eerste verdieping.

Een foto zou overigens een beter idee kunnen geven van hoe het nu in de meterkast eruit ziet.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan