is het nodig om van spysweeper 3,5 naar 4,0 up te graden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
het is zo dat ik spysweeper heb via p2p progje, en ik zie dat er een versie 4,0 bestaat. als ik blijf werken met 3,5, wat zijn dan de nadelen?(word er minder spyware herkend?) of is het alleen de look die verandert(wat ik dus hoop:))

het kan zijn dat ze op een gegeven moment ophouden met het maken van updates voor v.3.5. Dan is het natuurlijk wel een nadeel, want dan worden de nieuwe spyware versies niet meer herkend. Ik zou overstappen.

Ik zou sowieso Spysweeper niet gebruiken. Ik heb begrepen en ook gemerkt in eigen gebruik dat het nogal dingen vind die er eigenlijk niet zijn. Er zijn gratis en zeer beproefde programma's! Ad Aware en Spybot Search and Destroy worden door experts nog steeds aanbevolen.
Vaak kan je op de website van een fabrikant zien wat er veranderd is in de update. Kijk daar eens!

jawel hoor: ik had een tijdje spysweeper nie meer gebruikt en ad-aware vond wat meer critical objects(normaal vind hij nooit meer CB's maar toen vond hij er tog 4:confused: en spybot vindt nooit meer iets:p thx to spywareguard, spywareblaster, mozilla en bearsharelite)

Geplaatst door Joren 007
als jij dat programma wilt blijven gebruiken, moet je het vooral doen, maar toch raad ik Ad-Aware SE aan...

heb ik ook hoor:) en ook spybot, spywareguard en spywareblaster: ik ben gwn een veiligheidsfreak:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan