Is het veilig om ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackjacker2

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hallo!
Ik heb een toffe website gevonden genaamd Dealextreme.
Ik heb gezien ze erg toffe goedkope dingen hebben en ook toetsenborden!
Nu vraag ik me gewoon nog een beetje af dit wel een veilige website is ?
Heel goedkoop en freeshipping vanuit Hongkong ???
"http://www.dealextreme.com/products.dx/category.302"

En hoe gaat het met de import rechten enzo ??? Is het echt gratis of komen er nog dingen bij ???

Gr Blackjacker2

Een maatje van me heeft daar een laserpen besteld,en had hem vrij snel in huis.
En de verzendkosten waren een paar euro.

greetz hobie1

DealExtreme is goed en goedkoop. Ken veel collega's die er bestellen. Invoerrechten zijn onder de € 150,- niet aan de orde. Daar boven slechts een paar procent. Daarnaast kun je bij internationale (US en Hong Kong) verzendingen het item als 'Gift' laten markeren. Dan gelden er sowieso geen invoerrechten.

Ben zelf ook benieuwd, mijn pakketje is sinds maandag onderweg naar Nederland :)

Haha, lijkt me allemaal wel goedkoop en aan de reacties van anderen te zien wel veilig.

Ok bedankt voor de snelle reactie's :) "dat is wat helpmij altijd zo gekend voor is natuurlijk :D"
Ga nu eerst apart een toetsenbord kopen en erna in een ander paket,
"bambo in een potje keychain 2x, multi tip screwdriver (ik ga er iets anders mee maken :D) , samsung adapter to stereo, inear stereo, en micro USB bluetooth en ik twijfel nog zo een egg and with plant in it te kopen ziet er wel lollig uit :p"

Bestelling is hier vandaag aangekomen.

Wel wat slordig verpakt, zoveel mogelijk in een enveloppe met bubbeltjes gedrukt, maar goed: heelhuids aangekomen voor een aardig prijsje.

ook hier altijd goede ervaringen met dealextreme.

Gratis verzending, en binnen 2 weken in huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan