is het waard Videokaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiSmAJ

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Hallo,

afgelopen augustus heb ik de GeForce 8800 GTS 320MB DDR3 van XFX gekocht voor 259 euro.
Deze is nu nog 215 nieuw waarde. Aangezien ik wel een 8800 GT of 9600Gt wil die rond de 130 en 160 euro is. Wil ik mijn videokaart wel verkopen voor ongeveer 150 euro, als ik dat er nog voor kan krijgen.

Is dit het waard, zijn de 8800 GT of 9600 GT zoveel sneller dat dit het waard is om te gaan ruilen ?
qua snelheden zie ik niet heel veel verschil. Maar per prestatie weet ik het niet.

Wie kan mij hier over voorlichten ?

Laatst bewerkt:
Er is uiteraard niemand te vinden die voor 150,- euro een gebruikte 8800GTS koopt wanneer er voor 130,- euro een nieuwe 8800GT te koop is

nou op marktplaats heb je ze er nog wel bij zitten de het er voor bieden ;)

vandaar dat ik overweeg dit te doen. Maar ik wil ook niet veel extra bij betalen om een nieuwe en snellere videokaart te krijgen ;) vandaar de 8800 GT of de 9600 GT

als je echt alleen maar kiest tussen de 8800 en 9600 zou mijn keuze de 8800(gts) zijn.

Laatst bewerkt:
Je kan toch ook nog 1 kopen in SLI
als je moederbord het ondersteund ?

Nee helaas heb ik geen sli,

Maar ik denk dat ik erover uit ben.. het word de 8800 GT..

en als zo zie wordt het die van asus, die komt aardig goed uit de bus.

Iemand nog een 8800 GTs kopen ? :P

Nee helaas heb ik geen sli,

Maar ik denk dat ik erover uit ben.. het word de 8800 GT..

en als zo zie wordt het die van asus, die komt aardig goed uit de bus.

Iemand nog een 8800 GTs kopen ? :P

Als ik het geld had.. zeker wel maar goed. ben zo leeg als k weet tniet hoe.. jou videokaart is gewoon altijd beter dan die ik nu heb (Geforce 6200, nvidia)

Als ik het geld had.. zeker wel maar goed. ben zo leeg als k weet tniet hoe.. jou videokaart is gewoon altijd beter dan die ik nu heb (Geforce 6200, nvidia)

zou niet eens passen bij je want ben voor 99,9% wel zeker dat je een agp aansluiting hebt

waar gaat die 0,1 procent heen dan? nee klopt. 't is een AGP aansluiting dacht ik.. althans, heb ooit zien staan "Nvidia Geforce 6200 AGP"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan