Is het wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Steffie

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Ik weet dat dit eigenlijk niet de plek hiervoor is maar tog even tussendoor:

Ik heb zojuist een pc samengesteld bij een site.

hieronder een screenshot van de configuratie + prijzen..

Graag jullie meningen :D

huh bestand toevoegen ging niet goed hierbij alsnog...

Bijlagen

• Mijn configuratie.JPG
    Mijn configuratie.JPG
    58,4 KB · Weergaven: 65
Volgens mij kun je voor dat bedrag beter nog eens even zoeken. Vobis - Dell - Sky bv

Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je voor dat bedrag beter nog eens even zoeken. Vobis of Dell bv

Dat soort winkels hebben vaak niks. Ik heb net de Vobis-website ff bekeken en je kan daar niet eens een 8800-videokaart kopen.

Vobis is erg beperkt wat dat betreft en ik zou er persoonlijk met een grote boog omheen lopen. En als ze iets hebben, is het nog vrij duur ook.

Bestel je pc via internet en laat hem bij diezelfde webshop in elkaar zetten als je dit zelf niet kunt.

Met Vobis heb ik geen ervaring. Maar heb zelf een Dell gehad en nu een Sky. Over beide
ben ik zeer te spreken.
Maar ja smaken verschillen

de site waar ik de configuatie heb gemaakt is alternate.nl
tot nu toe één van de meest fijne sites die ik kon vinden (ook qua prijs)

ze zetten hem ook in elkaar voor je.

ma ik wil eignelijk gamen met de pc en zo nu en dan eens een foto bewerken
het lijkt me dat dit systeem dat makkelijk kan..

en wat vinden jullie van de prijs? (dell is duurder dan alternate.nl en sky.nl ook)

Laatst bewerkt:
zelf zou ik gaan voor de Dell demension 9200 a 1449euro
Maar zoals ik eerder zei ieder zijn smaak

zelf zou ik gaan voor de Dell demension 9200 a 1449euro
Maar zoals ik eerder zei ieder zijn smaak

De prijs is inderdaad iets goedkoper.
Maar dan kan ik zelf niet bijv. mn eigen moederbord uitkiezen.

En tevens heb ik begrepen dat als je een dell pc in de toekomst wil upgraden dat dat lastig word. (heb ik gehoord geen ervaring mee)

Wel heb ik ervaring met een dell pc met het inbouwen van een dvd brander. de kast van deze pc zat toen helemaal vast met pompnagels. Ik moest dus letterlijk de kast openzagen..

is het nu nog steeds zo dat de kasten van dell zo vast zitten?

4 jaar geleden had ik dell en toen kon je de kast simpel openen. Hoe het nu is weet ik helaas niet

4 jaar geleden had ik dell en toen kon je de kast simpel openen. Hoe het nu is weet ik helaas niet

Oke bedankt voor de informatie.
Ik gok het er toch maar niet op om dell te nemen. Straks krijg ik weer een kast die ik later moet "openbreken" :p

Ik heb meedere mensen gevragd voor deze vraag maar niemand schijnt te weten hoe dell de kasten nu dicht maakt.

Ik blijf bij mijn keuze bij alternate.nl

Voor alsnog vriendelijk bedankt voor de reacties ookal heb ik het in de verkeerde sectie geplaatst. :thumb:

Alternate is ook een goede keus hoor. Heb het zelf ook niet zo op kant-en-klare merk-pc's doordat je deze later lang niet altijd makkelijk kan upgraden indien noodzakelijk.

Je kan ook aangezien alternate op voorraad heeft er een keer naartoe rijden en om advies enz. vragen!
Alternate is een prima winkel en heb er bijna nooit klachten over gehad dus!

Je kan ook aangezien alternate op voorraad heeft er een keer naartoe rijden en om advies enz. vragen!
Alternate is een prima winkel en heb er bijna nooit klachten over gehad dus!

Ik heb al een pc samengesteld op hun site
(zie screen die ik heb toegevoegd)

Ik heb alleen de behuizing veranderd en de casefans verder zelfde gebleven.
Ik heb er voor gekozen dat hin de pc voor mij inelkaar zetten zodat ik dat niet hoef te doen. Ik kan het zelf denk ik ook niet dus. Bij het inelkaar zetten testen ze hem ook las ik dus als er problemen ontstaan bellen ze me wel neem ik aan..

Hoe bedoel je problemen als je iets fout hebt gekozen ofzo?
Naja zoals ik al zei kan je erheen om advies te vragen!

Hoe bedoel je problemen als je iets fout hebt gekozen ofzo?
Naja zoals ik al zei kan je erheen om advies te vragen!

Ja problemen met verkeerd gekozen componenten om maar zo te zeggen.
Weet vrijwel zeker dat de componenten die ik heb gekozen samen werken maar goed je weet maar nooit he ;)

Toch nog bedankt voor de info

Dan moet je je systeem uitprinten naar alternate toegaan en vragen of het goed samen kan werken als je echt zekerheid wilt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan