Is hij misschien gecrasht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra85

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Hallo een dringende vraag. Een uur geleden heb ik nog gewoon gewerkt opmijn laptop (een Acer). Nu start ik hem op en dan krijg ik eerst wel gewoonhet Acer (logo) te zien en dan nog wat tekst van de opstart procedure, maar daarna blijft het gewoon een grijs/zwart vlak.

Kan iemand mij ALSJEBLIEFT vertellen wat er aan de hand kan zijn, want ik moet echt weer aan het werk op dat ding (indien dit nog wel mogelijk is)!!

Groetjes Sandra

--------------
17:28 hij geeft net dit aan: Missing or corrupt: \windows\system32\config\system

hoe kan dat ineens vermist zijn??

Laatst bewerkt:
Even een stomme vraag, weet je hoe je in de veilige modus moet komen? :rolleyes:
Want ik denk, als je die foutmelding krijgt zit je al te ver.

Zoals het nu lijkt ben ik dus echt alles kwijt, morgen ga ik wel naar de computerexpert van school. Helaas kwam dat artikel wat jij had net iets te laat.

IK HOOP ZO ONTZETTEND DAT IK ALLES NOG TERUG KAN KRIJGEN :'(

oke, ik ben er nu dus achter dat ik op dit moment wel alles kwijt ben :( . Ik heb namelijk zoals de computer zelf vroeg, de originele setip cd-rom erin gedaan. dan had ik echter voor de mogelijkheid reparatie moeten kunnen kiezen, die keuze werd niet gegeven. Wel kwam er te staan, mocht u uw harde schijf nog kunnen bereiken slag dan nu uw dingen op(dit was dus niet mogelijk). Dit om te verkomen dat het na de reparatie eventueel weg is.

De computer heeft vervolgens inderdaad aangeven bezig te zijn met repareren, alleen bleek dat onder reparatie het opnieuw installeren van windows wordt verstaan. Kwam ik na afloop achter

Nu is mijn vraag dus: kan ik mijn documenten nog terugkrijgen die op de computer stonden door een bepaald programma (kan crash dokter hier iets aan doen) en wat zijn de kosten hiervan?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :( :( :( :( .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan