is mijn airflow wel goed...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ik heb in dit topic dat plaatje gezien, van die airflow
nou is mijn vraag: is mijn airflow dan wel goed? heb nl geen fan aan de voorkant...
mn cpu zit altijd rond de 42 graden, maar dit komt omdat de fan van de cpu wel goed koelt (denk ik dus)

moet ik dus ook nog een fan aan de voorkant inbouwen?
zo jah, wat voor een (en moet ik dan mn kast ook modden)?

sorry voor die vele / domme vragen :p

Dat moet je zelf weten, als je oordeelt dat je CPU te warm is (wat absoluut niet het geval is) moet je ongetwijfeld een fan bijplaatsen.

Geplaatst door Steve
Dat moet je zelf weten, als je oordeelt dat je CPU te warm is (wat absoluut niet het geval is) moet je ongetwijfeld een fan bijplaatsen.
nou...ik denk dat mn airflow niet goed is...ook, omdat de temp oploopt naar 56 graden, met 1x scannen met NAV...
maar ik kijk het misschien eerst nog wel ff aan...

en als ik al een fan bijplaatsen wil...heb je daar nog tips voor? waar ik op moet letten, wat is een goed merk e.d.

Waar je vooral op moet letten op de geluidsproductie van de koeler.. voor je 't weet heb je t idee dat je in in windtunnel zit.. :confused:

Geplaatst door aaajeetee
moet ik dus ook nog een fan aan de voorkant inbouwen?
zo jah, wat voor een (en moet ik dan mn kast ook modden)?
Je kan een casefan voor inbouwen,
maar dan zou ik er achter ook eentje inbouwen.
Dan gaat de airflow beter.

De temperatuur die je hebt is niet echt verkeerd het dus je eigen keus.

Of je de pc kast moet modden hangt er vanaf welke kast je hebt.

Stille fan's zijn Papst, Enermax, zalman.
Zorg dat er een regelbare rpm op zit.
Scheelt herrie.:)

Waarom is een rpm-regelaar zo noodzakelijk? Als de fan echt te luid is kan je 'm altijd nog op 7 of 5V laten draaien.

Geplaatst door Steve
Waarom is een rpm-regelaar zo noodzakelijk? Als de fan echt te luid is kan je 'm altijd nog op 7 of 5V laten draaien.
Niet noodzakelijk, wel makkelijk.
Ik gebruik beide.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan