Hallo!
Is mijn computer nu overgenomen door "kwaadwillenden"? Ik heb dit mailtje helemaal niet verstuurd.:shocked:
Ik had een printscreen gemaakt, maar krijg hem niet geplaatst. Ondanks verkleining.
Maar goed, ik kreeg een zogenaamde: returned mail: see transcript for details. Met bijlagen die ik natuurlijk niet geopend heb.
The original message was received at Fri, 13 Nov 2009 00:44:20 +0100
from adsl-ppp-1115.yubc.net [212.124.171.115]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<delhaas@centralpoint.nl>
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mail.centralpoint.nl.:
>>> DATA
<<< 501 5.5.4 Unrecognized parameter
554 5.0.0 Service unavailable
Is dit iets bekends? Ik krijg weleens vaker mailtjes terug die niet bezorgd kunnen worden, maar dit is volgens mij wel anders....
Ik baal er van. Ben zo voorzichtig altijd. Er is mij verteld dat dit spam is. Maar is dat echt zo?
Hartelijk dank voor wie mij helpen kan hiermee. Twompie
Is mijn computer nu overgenomen door "kwaadwillenden"? Ik heb dit mailtje helemaal niet verstuurd.:shocked:
Ik had een printscreen gemaakt, maar krijg hem niet geplaatst. Ondanks verkleining.
Maar goed, ik kreeg een zogenaamde: returned mail: see transcript for details. Met bijlagen die ik natuurlijk niet geopend heb.
The original message was received at Fri, 13 Nov 2009 00:44:20 +0100
from adsl-ppp-1115.yubc.net [212.124.171.115]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<delhaas@centralpoint.nl>
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mail.centralpoint.nl.:
>>> DATA
<<< 501 5.5.4 Unrecognized parameter
554 5.0.0 Service unavailable
Is dit iets bekends? Ik krijg weleens vaker mailtjes terug die niet bezorgd kunnen worden, maar dit is volgens mij wel anders....
Ik baal er van. Ben zo voorzichtig altijd. Er is mij verteld dat dit spam is. Maar is dat echt zo?
Hartelijk dank voor wie mij helpen kan hiermee. Twompie
Laatst bewerkt: