Systemizer X100
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2003
Mijn modem doet de laatste tijd een beetje raar. Als ik naar mijn routerinstellingen probeer te gaan (via de browser) duurt dat een aantal minuten, waarna alles wel vrij snel gaat, ik kan nadat de eerste pagina geladen is gewoon van sectie naar sectie gaan zonder vertraging.
Bij de MSN Audio functie bevriest mijn router gewoon. De enige oplossing blijkt dan het uit en aanzetten van de router.
Laatst was ik met Skype bezig, en plotseling bevroor mijn router. Weer was de enige oplossing om de router opnieuw op te starten. Toen ik de router weer aan het crashde er een onderdeel van Windows. Ik kan me echter niet meer goed herinneren hoe dit process heette... Iets met Win32 ... Host...
Maar daar heb je niet zoveel aan denk ik. Nadat dit onderdeel was afgesloten was elk onderdeel van zijn XP look af en leek alles op Windows 2000/9x/ME je weet wel.
Weet iemand wat hier loos is? Ik heb een SMC ADSL Barricade (SMC7204)
Edit: Is het slim om nu mijn router firmware te upgraden?
Bij de MSN Audio functie bevriest mijn router gewoon. De enige oplossing blijkt dan het uit en aanzetten van de router.
Laatst was ik met Skype bezig, en plotseling bevroor mijn router. Weer was de enige oplossing om de router opnieuw op te starten. Toen ik de router weer aan het crashde er een onderdeel van Windows. Ik kan me echter niet meer goed herinneren hoe dit process heette... Iets met Win32 ... Host...
Maar daar heb je niet zoveel aan denk ik. Nadat dit onderdeel was afgesloten was elk onderdeel van zijn XP look af en leek alles op Windows 2000/9x/ME je weet wel.
Weet iemand wat hier loos is? Ik heb een SMC ADSL Barricade (SMC7204)
Edit: Is het slim om nu mijn router firmware te upgraden?
Laatst bewerkt: