milk.murder
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2005
- Berichten
- 8
Ik heb een moederbord gekocht bij een online winkel, dit moederbord werkt niet en ik wil het retourneren, maar in de retourname email stond het volgende:
"6. Zorg ervoor dat u ZEKER weet dat het product defect is. Indien na
controle door de fabrikant blijkt dat de fout niet gevonden kan worden
worden er ALTIJD 34- EURO in rekening gebracht voor onderzoekskosten
en verzendkosten."
Hoe kan ik er zeker van zijn dat het moederbord echt stuk is?
Ik krijg geen beeld als ik de pc aanzet.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- De videokaart en voeding gecontroleerd op een ander moederbord.
- Alles losgekoppeld behalve de voeding, processor+koeler en de
speaker, geheugen eruit gehaald en toen aangezet, ik hoorde geen
piepjes.
- Moederbord gereset door het batterijtje er 10 seconden uit te halen.
- Jumpertje omgewisseld en terug.
Wat kan ik nog meer doen om te controleren of het moederbord echt stuk
is?
"6. Zorg ervoor dat u ZEKER weet dat het product defect is. Indien na
controle door de fabrikant blijkt dat de fout niet gevonden kan worden
worden er ALTIJD 34- EURO in rekening gebracht voor onderzoekskosten
en verzendkosten."
Hoe kan ik er zeker van zijn dat het moederbord echt stuk is?
Ik krijg geen beeld als ik de pc aanzet.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
- De videokaart en voeding gecontroleerd op een ander moederbord.
- Alles losgekoppeld behalve de voeding, processor+koeler en de
speaker, geheugen eruit gehaald en toen aangezet, ik hoorde geen
piepjes.
- Moederbord gereset door het batterijtje er 10 seconden uit te halen.
- Jumpertje omgewisseld en terug.
Wat kan ik nog meer doen om te controleren of het moederbord echt stuk
is?