is mijn pc goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

therenon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
ik heb bij de alternate laatst een pc geassembleerd ken ik hiermee crysis etc spelen?
dit is hem:

rebel9 value case behuizing
coolermaster extreme 400W
MSI K9N Neo-F V3 motherboard
AMD Athlon64 X2 5600+
4GB ram (OCZ black dragon)
XFX 9600GT xxx edition overclocked
250GB harddisk

nog 1 vraagje: de 2mb cache was niet op voorraad dus kon ik en 1mb cache krijgen wat is het verschil en merk ik het?

groeten jeff:)

je kan hiermee Crysis op medium draaien!

Dat betekent heel precies het volgende:
dat je moet bellen en zeggen dat ze moeten wachten met assembleren totdat het 2 mb cache model er weer is.

Cache geheugen is heel snel geheugen wat er voor zorgt dat jouw processor zijn taken een stuk sneller kan afhandelen. Een verschil van 100% vind ik het waard om even te wachten ;).

Ik neem tenminste niet aan dat de PC op stel en sprong klaar moet zijn.

:eek:, ze waren al bezig met assembleren dus ik heb de 1mb cache versie ik kan toch nog wel goed games spelen :eek::confused:?

groeten Jeff

OCZ black dragon:shocked: bestaat dat ook nog dan:confused: d8 eerder dat het GEILL black dragon was....

:eek:, ze waren al bezig met assembleren dus ik heb de 1mb cache versie ik kan toch nog wel goed games spelen :eek::confused:?

groeten Jeff

Maak je geen zorgen :).
Je hebt goed en je hebt beter. Jouw processor is gewoon goed.

ja ik bedoelde eigenlijk de geil black dragon 4gb en bedankt allemaal voor het antwoorden:):thumb:

Mooie set, maar is de voeding niet aan de krappe kant?
Het is net voldoende voor deze setup denk ik, maar als je eens wilt upgraden of uitbreiden dan zal je wellicht te kort komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan