is mijn site gahackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
1.232
ik krijg op http://crime-ware.nl

deze melding

>>>>PUT YOUR DEFACEPAGE IN THESE TO QUOTES!<<<<<

ik kan me ftp phpmyadmin en config gewoon wel in
 
Zoek die tekst op in je script. Er moet waarschijnlijk iets geplaatst worden.
 
Er komt ook zo'n tekst van your PC hacked ofzoiets kan dat kloppen.??
 
ja ik ben gehack ben aan het fixen nu
 

Bijlagen

  • yt54.jpg
    yt54.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 87
  • 124.jpg
    124.jpg
    87 KB · Weergaven: 71
Eeyk sorry, maar ik weet hier niet veel(Dit zeg ik eerlijk), maar misschien een advies uit computeridee je site met PHP beveiligen.
 
te laat me ftp is gehackt
kan niks meer doen wat nu?
 
Laat die site zo contacteer je server(als je het via een server doet zoals hotste)
 
Mail ze en dan kan je nog antwoord hebben(dan kan het zijn dat je nog een oplossing hebt of zei doen je site down). Hier is je oplossing misschien:
1.Stuur dan een e-mail naar de helpdesk. Wij zullen dan uw vraag binnen 48 uur beantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Mail ze en dan kan je nog antwoord hebben(dan kan het zijn dat je nog een oplossing hebt of zei doen je site down)

1 probleem mijn email is van crime-ware en die laat die dus niet meer
 
Normaal gesproken heb je bij een provider toegang tot je eigen control panel (directadmin, plesk, etc) waarvoor je een afwijkende gebruikersnaam en wachtwoord hebt. Als je hier nog wel bij kunt komen, kun je hier de naam en het wachtwoord aanpassen.

Als je dat hebt gedaan moet je erachter zien te komen hoe de hack tot stand is gekomen. Als het echte hackers zijn, kun je ze mailen voor informatie maar als je te maken hebt met crackers zul je zelf (eventueel in overleg met je hoster) moeten uitzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren.
 
nee ik kan er nu ook niet meer bij komen sterker nog me domein naam is verwijderd.
en me E-mail adres info@ is nu ook verwijderd

wat kan ik nou nog doen???
 
wat is provider van internet.?(maak daar een e-mail adres of op windows live)
 
Ik zie dat het domein en de nameservers ook zijn toegeschreven aan ccc en ik zie ook dat ze geen nood nummer hebben... slechte zaak. Ik ben bang dat je er dan op dit moment niets kunt doen.

Wel zou ik, nadat het een en ander aankomende week is opgelost, even kijken of je niet beter een andere provider kunt zoeken, want de gebruikers ervaringen zijn niet echt positief http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/ccc-hosting/ervaringen/?laatste-12-maanden
 
Ja dat wist ik al maar ik ben te vreden met mijn hosting maar helaas faalt hun beveiling te kosten van mij site of licht dit aan mijn scripting style?


krijg nu deze melding met FileZilla

Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Adres oplossen van crime-ware.nl
Status: Verbindingspoging mislukt met "EAI_NODATA - No address associated with nodename".
Fout: Kan niet verbinden met server
 
Laatst bewerkt:
Meld het je host, want dan kunnen zij jullie helpen en jij kan weer aan je site.(hopelijk is mijn PC nu niet gehackt door jou) niet slecht bedoelt
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je met (Hopenlijk is mijn pc niet gehackt door jou)

;) ik wil gewoon de controlen terug over mijn website
 
Ja, maar die een tekst met connecting PC hacked ofzo.......(niet slecht bedoelt, want je laat een IP achter die over 2 dagen verloopt.)

PS: Ik hoop dat je site snel weer van jou is.(is het een spel dat je had gemaakt)
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar die een tekst met connecting PC hacked ofzo.......(niet slecht bedoelt, want je laat een IP achter die over 2 dagen verloopt.)

PS: Ik hoop dat je site snel weer van jou is.


dat met connected is gewoon hun intro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan