Anara
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2007
Ik heb een probleem met m'n regiovrije DVD-speler Grundig. Ik had hem een jaar geleden gekocht. Hij deed het een paar maanden. Maar toen kon hij mijn DVD's opeens niet meer aflezen. Ik ging er mee terug naar de winkel en kreeg een nieuwe van dezelfde merk. Hij deed in het begin ook goed. Maar nu doet hij de laatste tijd vreemd. Soms wil hij geen DVD's afspelen en na een paar pogingen weer wel. En als hij ze wel meteen afspeelt, dan kan hij zomaar tijdens het afspelen stoppen. Ik word er gek van. Het lijkt wel elke keer als ik een DVD-speler heb dat hij kapot gaat. Dat gebeurde namelijk ook met m'n eerste DVD-speler Provision die ik bij Blokker kocht die hield er ook zomaar mee op na een jaar.
Kan iemand me vertellen waarom m'n DVD-speler zo doet en hoe wordt hij weer normaal? Of is er niets aan te doen? Ligt het soms aan de merk? Heb ik de verkeerde merk gekocht?
Kan iemand me vertellen waarom m'n DVD-speler zo doet en hoe wordt hij weer normaal? Of is er niets aan te doen? Ligt het soms aan de merk? Heb ik de verkeerde merk gekocht?