srpchulp
Verenigingslid
- Lid geworden
- 16 jun 2009
Ik kreeg vandaag een mailbericht van http://www.eyesforyourimage.net met een vage tekst voor toestemming om gegevens op te mogen nemen c.q. toe te voegen in de zoekresultaten van hun zoekmachine.
Ze zeggen : "Ons doel is een toegankelijke zoekmachine met een sociaal karakter, waarbij webmasters zelf de keus hebben om wel of niet vermeld te worden in onze zoekmachine.
Uw vermelding is gratis en blijft gratis.
Wanneer u ons toestemming geeft om uw website te mogen tonen in onze zoekresultaten, opent er ter bevestiging een nieuw venster."
Vervolgens een link om op te klikken om die toestemming te geven. (waar ik natuurlijk niet op geklikt heb
Zijn er anderen die dit bericht ook ontvangen hebben?
Is dit weer een spam actie, of is dit een serieuze nieuwe zoekmachine?
Ze zeggen : "Ons doel is een toegankelijke zoekmachine met een sociaal karakter, waarbij webmasters zelf de keus hebben om wel of niet vermeld te worden in onze zoekmachine.
Uw vermelding is gratis en blijft gratis.
Wanneer u ons toestemming geeft om uw website te mogen tonen in onze zoekresultaten, opent er ter bevestiging een nieuw venster."
Vervolgens een link om op te klikken om die toestemming te geven. (waar ik natuurlijk niet op geklikt heb

Zijn er anderen die dit bericht ook ontvangen hebben?
Is dit weer een spam actie, of is dit een serieuze nieuwe zoekmachine?