Isass.exe (virus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn firewall inmiddels aan staan hier :)

Dat opstarten kan je stop zetten door bij:
Start > Uitvoeren het volgende te zetten: shutdown -a
Zodra je dan de melding krijgt dat de computer automatisch gaat opstarten zet je deze actie in.

En...........viel best mee he ;-)
Gelukkig dat je em nu hebt.

Ik laat jullie nu.
We gaan op vakantie voor 6 weken.

groetjes Elisa

Heb dezelfde problemen gehad dat scans niets konden vinden en dat het Sasser-probleem wel speelde... (Karin.7). Heb (alle...?) verwijdertools en scans geprobeerd van Symantec, Panda, Stinger, McAffe, Microsoft enz.

Ook het updaten van Windows met het betreffende update-bestand lukte slecht doordat hij tijdens het downloaden eruit gegooid werd.....Het is toch gelukt om de 2.6Mb te downloaden zodat 'het' windows-lek gedicht is.

Ik heb nu geen problemen meer (computer gaat niet meer uit) maar er is nog steeds niks gedetecteerd en dus ook niks verwijderd: is dit logisch??? Moeten er nog vervolg stappen genomen worden om het virus zelf te verwijderen?

Nog een vraag:
Is het mogelijk Windows-updates via de post te ontvangen op CD-rom? Weet je meteen wanneer er updates zijn en hoef je niet met een 56-k modem aan de gang! Kosten?

AJ

je weet niet waar je aan bent begonnen want ik heb dit gehad!

heey,

ik heb 8 maanden geleden precies deze virus gekregen,
wanneer deze virus door krijgt dat je het woord "LSASS"
hebt ingevoerd zal hij binnen 3 min ervoor zorgen dat je PC word afgesloten,
wanneer je een Verwisbare schijf aansluit kopieert hij zichzelf ernaartoe
de filename die gecopiert word is te zien in cmd> Pagefile , Pagefiler(.sys, .pif)
hardeschijfen, mobiele telefoon's, mp3 ipods alles!!!
zo heeft ie mijn 2 andere computers ook gemold en me hardeschijf kapot gemaakt.

100x geformateerd niets heeft geholpen..
maar toen Kwam trojan remover die scant op actieve processen/services en die heeft er een eind aan gemaakt, anders was ik nu nog steeds bezig, let op!!
dat ding heeft mijn HTC touch telefoon ook aangetast (Windows mobile 6)
hij gaat bijvb vanzelf uit, maar goed dat ie gestolen is een paar maanden geleden:)

ik hoop dat je trojan remover zal proberen:) mijn enige kans was dat
en het werkte!:)
btw( norton en mcfee werkte hier absoluut niet voor)

Met vriendelijk groet
nourdin321"@"hotmail"."com

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan