isass.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamhuis

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Ik heb een groot probleem!!!
Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld maar bij mij werkt niets.
Ik heb XP opnieuw geinstaleerd, en nog maals en nogmaals gisteren zelfs de D geformateerd en weer XP erop. Maar ik krijg steeds dezelfde melding Eerst LSA shell (export version) er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten en daarna D\Windows\system32\ isass.exe is onverwacht gestopt met statuscode 1073741819. Nou heb ik gelukkig nog Windows ME draaien op de C schijf en kan ik in ieder geval nog wat doen. Helaas lukt het toch niet om die tools van MS te downloaden. Want op ME krijg ik zodra ik naar de site van Microsoft ga ook een melding dat internet wordt afgesloten. shutdown a werkt bij mij ook niet. Bij Symantec alle tools al geprobeert maar niets helpt dus. Ik weet het niet meer. Zou het ook op de C schijf kunnen zitten? Ik durf die niet ook te formateren want als dat niet lukt heb ik niets meer.
Kan iemand mij misschien die tools mailen om maar eens iets te proberen.
AUB help mij
Jacqueline

Denk dat je last hebt van een aardige virus.
Het alom bekende sasser virus is 1 van dit soort virussen die deze bestanden besmet.
Je zal dit merken aan het feit dat isass moet worden afgesloten zodra je een korte tijd verbonden bent met het net.

Heb je een sasser removaltool gestuurd, het best even in veilige modus draaien, en zet eerst systeemherstel uit.

Die fxsasser heb ik al gebruikt maar er wordt niets gevonden. De tools van Microsoft KB 890830 en KB 835732 die kan ik niet downloaden.

Geplaatst door hamhuis
Die fxsasser heb ik al gebruikt maar er wordt niets gevonden. De tools van Microsoft KB 890830 en KB 835732 die kan ik niet downloaden.

Die microsoft tools moet ik die op hun fijne site gaan opzoeken of geef je even een linkje ?

Heb avg die gratis is en was van plan om norton erop te gooien zodra ik XP opnieuw geinstaleerd had maar dat heeft nu dus geen zin.
Die tools van Micro soft kan ik helaas niet linken want
dan wordt ik er meteen vanaf gegooid.
En jongens ik ben een leek en die ingewikkelde computertaal is voor mij abacadabra ook alles in altijd in het engels en daar kom ik ook niet echt uit.

De tools heb ik je gestuurd.
Zulke ingewikkelde computertaal gebruiken we toch niet ?

Heb op de PC van mijn zwager hetzelfde probleem.

Als deze bij mij staat blijft de verbinding aanwezig (via modem/router). Als ie bij hem staat (USB modem) dan schakelt ie uit.

Aanvullend kan de firewall niet aanzetten op het betreffende tabblad staat er een foutmelding.

Hoe moet ik het aanpakken?

OS WIN XP PRO SP1 NAI 7 virus defs uptodate Scan ook.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan