ISDN > ADSL... 8 weken wachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

globe

Verenigingslid
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
3.584
lang leve KPN !

Wij gaan per vandaag over van ISDN naar (analoog) ADSL. Volgens de miep van de helpdesk kan de aanvraag van X$4ALL pas in behandeling worden genomen als de eerste factuur van de analoge telefoonlijn binnen is. Reken maar een week of 5 vanaf nu. Dan nog 3 weken er bij op tellen en dan heb je je langverwachtte ADSL... :(

Heeft iemand hier ervaring mee en kan het allemaal niet wat sneller.

Mijn vrouw heeft internet nodig voor haar werk (belt in op het bedrijfsnetwerk) en moet vaak bestanden van 3-4 mb binnenhalen.... Dat wordt dus een hoge produktiviteit de komende 8 weken.

grtz Guido
 
hoi

wees blij 8 weken ik ben van isdn naar adsl gegaan via hccnet en ik moest ook eerst wachten tot de eerste rekening van de analogelijn was betaald .
en bij mijn ging het helemaal fout want bij de opdrachtbon van de kpn stond dat ik een isdn lijn nodig had dus je raad het wel ,
ik heb een week zonder telefoon gezeten en ik heb heel wat extra kosten moeten maken voorat ik adsl had
(klachten brief gemaakt en nog een schade vergoede er bijop gegooit en werd allemaal betaald)

dit wil niet zeggen dat het altijd fout gaat maar je wou iemand die ook zo`n soort evaring nu bedeze



groetjes

:thumb: :thumb:
 
pas in behandeling worden genomen als de eerste factuur van de analoge telefoonlijn binnen is

Dat klopt "helaas" ja.

Bij mij is het daarna echter niet fout gegaan, maar je moet wel een aantal weken wachten.

Jacco
 
bij mijn was een aantal weken 3maanden vind ik niet snel
 
Lekker dan..

Moet ik dus een old school modem gaan kopen. Kan mijn internet verbinding niet meer delen, en heb vele hogere internetkosten.

dat worden 8 lange weken....
 
Ligt er maar aan waar je prioriteit ligt ;)
 
-----------------------------------------------------------------------
- zijn dus 5 bier. -
-----------------------------------------------------------------------
drink met maten

maar 5 bier of internetten ik weet het wel

lekker internetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan