ISDN of gewone telooflijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
Berichten
95
Ik ga binnenkort overstappen naar een andere provider. Moet ik dan als type telooflijn 'gewoon' of ISDN kiezen? Op www.wanadoo.nl moet je namelijk kiezen tussen die twee.

Met ISDN blijf je toch telefonisch bereikbaar tijdens het internetten??

Alvast bedankt voor uw moeite.

Ik heb trouwens KNP als telefoonprovider.
 
Als je analoog hebt moet je voor analoog kiezen heb je ISDN dan voor ISDN kiezen

Zowel analoog als isdn is bij adsl/cable bereikbaar als je op het internet zit. Kies je voor inbellen dan heb je alleen bij isdn een vrije lijn
 
Geplaatst door m@rio
Als je analoog hebt moet je voor analoog kiezen heb je ISDN dan voor ISDN kiezen

Zowel analoog als isdn is bij adsl/cable bereikbaar als je op het internet zit. Kies je voor inbellen dan heb je alleen bij isdn een vrije lijn

Hoe kan ik nou weten welke ik heb?
 
Ja als jij al niet weet wat je in huis hebt....

Ben je nu bereikbaar als je aan het bellen bent? Heb je bijv een homevox kastje staan?
 
Geplaatst door m@rio
Ja als jij al niet weet wat je in huis hebt....

Ben je nu bereikbaar als je aan het bellen bent? Heb je bijv een homevox kastje staan?

ik ben bereikbaar als ik aan het bellen ben, maar dan ben ik er nog niet uit, gewoon of ISDN. Met beide ben je telefonisch beschikbaar als je internet...
 
Is je telefoon aansluiting nu (op dit moment) ISDN of gewoon analoog??
Als die analoog is ga je dus voor de 'gewone' lijn, heb je ISDN kan je kiezen, je houdt je ISDN, met de hogere abonnementskosten of je laat het hele spul door de KPN weer terug zetten naar analoog, dan ben je dus wel je extra nummers kwijt.
Je zal zelf het beste weten wat voor een aansluiting je nu hebt en of het lonend is om het weer om te bouwen. Voor de bereikbaarheid en snelheid tijdens het internetten maakt het in elk geval niets uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan