ISDN probleem - HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert14

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Ik heb een groot probleem met mijn ISDN verbinding. Ik gebruik een extern modem, ZyXEL Omni.net D (DSS1), en die doet echt heel vaaag. Ik heb gisteren een multiboot systeem gemaakt met Win 98 SE en Windows XP Prof. Eerst werkte de inbelverbinding bij beide systemen wel, maar daarna begonnen de problemen. De verbindingslampjes van het modem gaan niet branden als ik verbinding maak, en vervolgens hangt de PC. Heb het BIOS nagekeken, alle instellingen nagelopen, modem al eens vervangen, kabel tussen modem en computer vervangen, wat valt er nog te doen?? Weet iemand de oplossing??

groetjes, Robert

Staat je modem wel vermeld in apparaat beheer. ZO ja staan er uitroeptekens bij?

Geplaatst door Wim1960
Staat je modem wel vermeld in apparaat beheer. ZO ja staan er uitroeptekens bij?

Beste Wim,

Hoe zou je het vinden om een campagne op internet te starten om overal die "animaties" te verbieden?
Enig idee hoe irritant die zijn wanneer ze niet functioneel zijn? (en dat zijn ze dus bijna nooit).

Mvg, Peer

Weet niemand een antwoord op mn vraag?? Ik heb trouwens net de hele pc geformatteerd en alleen Win 98 geinstalleerd, maar dit had geen effect....Wim, mijn modem staat wel bij Apparaatbeheer en er staan geen uitroeptekens bij.. :confused:

groetjes, Robert

Hoe is dat externe modem verbonden met je pc? Serieel, usb, of anders?

Groetjes Erik Rothuis

Okeeee, ik heb het probleem al opgelost; het modem bleek wel defect te zijn. Bedankt voor jullie antwoorden...

mzzl, Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan