isdn

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Een kennis van me zit tijdelijk op kamers. Daar maakt zij gebruik van een isdn-lijn van de huiseigenaar om te bellen. Ze bezit een PC'tje met een ISDN-kaart. De huiseigenaar internet ook met ISDN.
Kan zij op haar eigen lijn ook een eigen isdn-verbinding aanleggen? En zo ja, zijn er providers die dit nog ondersteunen?

heeft zij echt een isdn aansluiting dus ook een isdn telefoon.
Zo ja dan kun je bij tiscali en versatel en hcc nog met isdn inbellen.

Geplaatst door puppie
heeft zij echt een isdn aansluiting dus ook een isdn telefoon.
Zo ja dan kun je bij tiscali en versatel en hcc nog met isdn inbellen.

ik weet dat ze wel een isdn aansluiting heeft, maar een isdn telefoon? Is dat een speciale telefoon dan?
En die heb je toch niet nodig om in te bellen? Dat doe je toch gewoonmet je isdnkaartje?

Laatst bewerkt:
bij isdn os er vaak een centrale die er voor zorgt dat het dignaal wordt omgezet zodat je je analoge toestellen gewwo kan gebruiken. Eigenlijk wordt het dus een ouderwetse telefoonlijn.

Daarnaast heb je het echte isdn signaal.

Geplaatst door Wim1960
bij isdn os er vaak een centrale die er voor zorgt dat het dignaal wordt omgezet zodat je je analoge toestellen gewwo kan gebruiken. Eigenlijk wordt het dus een ouderwetse telefoonlijn.

Daarnaast heb je het echte isdn signaal.

Bedoel je dat ze ook gewoon met een analoog modemkaartje kan werken? Dat zou in principe niets uitmaken, als ze haar e-mail maar kan ophalen. Kan ik dan gewoon een gratis account ergens ophalen?

als ze een analoge telefoon heeft, kan ze die aansluiting ook gebruiken om via een normaal modem in te bellen.

Als je bij de telefoon een nummer moet kiezen om een buitenlijn te krijgen moet dat bij de pc natuurlijk ook.

Geplaatst door Wim1960
als ze een analoge telefoon heeft, kan ze die aansluiting ook gebruiken om via een normaal modem in te bellen.

Als je bij de telefoon een nummer moet kiezen om een buitenlijn te krijgen moet dat bij de pc natuurlijk ook.

helemaal helder. dank!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan