gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Ik heb een isobestand op de harde schijf dat ik wil gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar om deze met isobuster uit te pakken. Heeft iemand daar een tip voor?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door @temptation
900 MB als iso... ik weet niet of dat op de grootste cd gaat passen.
Met nero zou je iig kunnen proberen te overburnen, maar je brander moet dat wel ondersteunen.
Een cd-iso op een dvd branden werkt geloof ik niet.
Thnx Tiborv
Overburnen in nero is koek-en-ei, even opgeven in de opties. Let wel op dat je brander het echt kan, ook als je niet overburnd met een grotere cd dan 800MB.
Je zal de eerste niet zijn die er zijn brander mee omzeep helpt...
Een guide weet ik zo niet, maar is wel te googlen misschien.
Let wel op, de laatste versie Nero5.5.10.50 en Nero 6.0.0.23 hebben beide last van een bug waardoor overburnen niet of nauwelijks gaat.
Excuse, volgensmij niet 6.0.0.23 maar 6.0.0.15:
http://www.tweakers.net/nieuws/28637
Veel info is hier trouwens te vinden
http://club.cdfreaks.com/archive/
Thnx Tiborv
Overburnen in nero is koek-en-ei, even opgeven in de opties. Let wel op dat je brander het echt kan, ook als je niet overburnd met een grotere cd dan 800MB.
Je zal de eerste niet zijn die er zijn brander mee omzeep helpt...
Hoe wil je de iso gaan gebruiken, vanaf cd of schijf? Vanaf hd zou je'm kunnen inladen in een virtuele speler zoals Alcohol120%.
Of idd zoals je zelf aangeeft met Winiso/isobuster uitpakken, maar dat werkt helaas niet altijd.(dan word en nog om de cd gevraagd)
Geplaatst door gompie1304
Alcohol120% geinstalleerd. Lekkere naam, maar ik heb geen idee hoe ik met die virtuele brander om moet gaan..... Kan je dat uitleggen? Ik kom met de manual niet veel verder....![]()
Geplaatst door tazman
alcohol openen en daar op de virtual cd-rom speler kliken en kiezen voor image invoeren.
je had het over een Xbox spel ?? wil die op de pc draaien zul je denk ik ook een goeie emulator moeten hebben.
Geplaatst door tazman
dat file zal waarschijnlijk ergens in dat iso file zitten.
of het is dusdanig slecht gemaakt dat het file er niet bij is.
je zou eens kunnen kijken op uitpakken lukt gaat dat niet met isobuster zou je eens op zoek kunnen gaan naar ultraiso of winiso
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.