ISO bestand installeren met 2 bin files.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terracotta Pie

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Hallo mensen,

Ik heb een spel gedownload (ongeveer 3 GB groot). Ik heb deze geopend in MagicISO maar tijdens de installatie vraagt hij om "cd 1". of om een bestand genaamd Setup-1a.bin. Deze bestandjes zijn er wel bij gedownload en staan ook in de map die ik selecteer tijdens de installatie maar hij kan ze niet vinden. Het gaat om 2 .bin bestandjes maar ik heb geen idee hoe ik ze moet gebruiken. Ik heb al geprobeerd om een virtuele cd drive aan te maken en deze daarin te openen maar PowerISO ondersteunt geen .bin. (ik gebruik PowerISO omdat ik niet wist hoe dat bij MagicISO werkte)

Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen.

Vanuit magicisokun je die bin bestanden wel branden naar een cd/dvd.
Als je vervolgens het spel installleerd vanaf de CD/dvd gaat het wel goed denk ik.

Ook kan je proberen om ieder bin bestand uit te pakken in een aparte map en daar vandaan te installeren.
Met een virtuele cd/dvd speler zou het ook moeten lukken maar ik weet niet welke er met bin bestanden overweg kan.

Groeten Marcel

Om welk spel gaat het?

Misschien zit er een NFO bestand bij, deze kun je lezen in kladblok. Daarin staat vaak wat je moet doen.

Nou er staat wel een readme bij, maar die zegt ook dat ik gewoon moet bladeren naar die 2 setup .bin files. Dat is ook precies wat ik doe maar hij kan deze niet vinden.

Kan het zijn dat de data gwn corrupt is?

Het kan inderdaad zijn dat het corrupt is. Nogmaals: om welk spel gaat het?

De grootte klopt wel voor dit spel. Resident Evil 4 is een DVD en die komen over het algemeen niet in BIN-formaat. Het kan wel zijn dat deze bestanden op de DVD zelf staan. Misschien helpt het om alles op een DVD te branden en vandaar te installeren?

Ik download nu een nieuwe, misschien een die wat meer gebruikersvriendelijk is.

Even wachten nog dus ;), gaat best sloom bij mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan