iso bestand maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik zit met het volgend probleem: ik wil battlefield op mijn pc spelen(geforce 5200, 512 ram en 1,8 ghz) de demo werkt in ieder geval en vloeiend. maar ik heb geen dvd-speler op mijn pc. dus heb ik vanaf de andere pc de dvd via het netwerk overgezet naar mijn pc. alles geinstalleerd maar uiteraard vraagt hij voor cd:confused: dus wil ik in daemon tools een isobestand maken van alle bestanden op de dvd. ik weet wel hoe ik een isobestand moet openen, mar nie hoe ik die moet inpakken:confused:

kdenk dat ik het gevonden heb, maar ben nog niet zeker, uitslag binnen 2 minuten(als image branden voltooid is)

damn het lukt nog steeds niet:( wat heb ik dus gedaan: alle bestanden gebrand op virtuele cd(iso) en dan geladen in daemon tools. helaas krijg ik nog steeds de melding om de cd te plaatsen:confused: ook windows zegt dat hij niet van de cd kan lezen(virtueel dus) hoe komt dit??

er zijn mogelijkheden om games zonder cd te spelen, maar ik denk dat hierover geen info mag gegeven worden.

jah, kweet wel, dat heb ik intussen maar gebruikt(tegen min zin:( kheb nu eens een spel origineel gekocht en tog moet ik weer illegaal:( omdat ik geen dvd-rom hebb)

je kan het ook anders bekijken ... door dat trucje raakt je duurbetaalde dvd niet beschadigd ...

Heb je ISOBuster al geprobeerd? klik
Als je weet hoe deamon werkt, kan je hier ook mee werken. :thumb:

kheb het nog es geprobeerd, omdat ik blijkbaar niet alle servers kan bespelen:((slegts een stuk of 40:confused: hij zegt dan dat ik met een andere versie zit) ik heb dus nu al een isobestand, maar hij blijft maar zeggen dat ik de dvd moet plaatsen... terwijl hij er dus inzit als image!!

Bijlagen

• battlefield.gif
    battlefield.gif
    53,8 KB · Weergaven: 63
Dan moet je nu een paar dingen doen, die ik niet in dit forum mag bespreken.
Je snapt zelf wel wat ik bedoel. Als je dit niet wilt:
Koop een cd/dvd brander. Die zijn ongeveer 50 euro.

Zelf zou ik de brander kopen, battlefield is wel vet online. :thumb:

of dit je op weg helpt?

oke,om een iso bestand temaken,heb je het proggie
ultra iso voor nodig
kun je de bestanden als iso file inpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan