Iso-bestand te groot voor CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
282
Ik heb een iso-bestand van 757 MB. Dit moet op een cd komen, heb al geprobeerd 'm op een dvd te krijgen, maar dat wil niet. Met zowel Nero als Alcohol lukt het niet. Wie helpt me? Alvast bedankt.

Groet,
Ramon
 
Als je hem met Deamontools of whatever laad, de bestanden naar de harde schijf zet en dan de bestanden op een dvd brand?

Of grotere cd's kopen.
 
Waarom kun je 'm niet op DVD krijgen / wat voor melding / boodschap geeft Nero dan ?

Waarom kun je 'm niet op een 80 minuten CD krijgen ?

Wat is het bronbestand : film / muziek / game ?

HOE brand jij precies / welke optie(s) selecteer je alvorens je de foutmelding krijgt / Nero niet wil werken?
 
De bron is een game. Bij het proberen te schrijven naar een dvd geeft Nero de melding dat de compilatie niet op dit medium geschreven kan worden, en dat er een passend medium ingevoerd moet worden. Bij benodigd medium staat vervolgens CD-R/CD-RW. Ik heb overburn aanstaan, maar hij wil toch niet.
 
Nero is best wel intelligent dus zal de game idd. op een CD geschreven moeten worden. Heb je een 80 minuten schijf geprobeerd?
 
Pasja zei:
Tandje terug schakelen wellicht, zie bericht van Globe.

Yep, unrarren die handel! :D

Kijk dan eens wat er in de verkregen map staat

Misschien kun je wat bestanden weglaten. (PDF files, afbeeldingen, Directx installatie, gamespy installatie etc)
Verwijder die dan en brand de hele handel op een CD.

Ik denk als je er 25 mb afkrijgt dat je wel op een 700mb cd kunt branden met de overburn functie
 
Laatst bewerkt:
OK. Thanx! zal dat wel eens even gaan proberen. Laat nog wel weten of het gelukt is.
 
Heb bestanden uitgepakt met winrar, een aantal bestanden waarvan ik wist dat ze eraf konden (acrobat, directX) eraf gegooid en opnieuw geprobeerd te branden. Helaas, ook 721MB ging niet. Krijg dan de melding dat er maximaal 702MB oppast. Wie heeft er nog meer suggestie's?
 
Zoals al eerder gezegd:

ISO uitpakken en deze bestanden op een DVD zetten. Dus niet via "image branden" maar gewoon een nieuwe data DVD aanmaken in Nero en daar de bestanden heenslepen.
 
Lange pier en Breezer, thanx voor de reacties. @Breezer: Stupid...dat had ik zelf nog wel kunnen bedenken (waarschijnlijk zat ik gewoon in de verkeerde hoek te denken :) ). @Lange Pier: als de optie van Breezer niet lukt zal ik jouw suggestie ook eens proberen.

To be continued...........
 
Problem solved! @Lange Pier: Sorry, denk dat ik je post verkeerd begrepen of niet goed gelezen heb. De door jou en Breezer geboden oplossing werkte idd. Thanx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan