ISO bestand te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nouw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2012
Berichten
2
Ik heb laatst een game voor de pc gedownload, maar dit is een ISO bestand. Het is echter te groot om het op een dvd te branden van 4,7 GB. Nu las ik dat er ook dvd's zijn met 8GB, maar die zijn dubbelzijdig. Kan ik het spel dan wel spelen? Of kan ik het spelen zonder het te hoeven branden?
 
Dvd9 schijfjes zijn niet dubbelzijdig, maar bestaat uit 2 lagen op 1 kant en zijn gewoon afspeelbaar.
 
Je zou hem inderdaad kunnen mounten met bijvoorbeeld Daemon Tools en dan kijken of dat spel het leuk vind.
 
Laatst bewerkt:
Je kan het mounten met Daemon Tools en PowerISO.
Ik zelf gebruik POWERISO want je kan er veel meer mee BV een iso bestand van een CD/DVD maken ik weet niet of je dat met Deamon Tools kan!
 
Ik heb laatst een game voor de pc gedownload, maar dit is een ISO bestand. Het is echter te groot om het op een dvd te branden van 4,7 GB. Nu las ik dat er ook dvd's zijn met 8GB, maar die zijn dubbelzijdig. Kan ik het spel dan wel spelen? Of kan ik het spelen zonder het te hoeven branden?

Als je Apparaat Double Layer ondersteunt mag dit geen probleem vormen.
 
Je kunt ook eventueel de ISO uitpakken (met bijv. WinRAR) naar een aparte map en het spel vandaar uit installeren.

Verreweg de meeste spellen voor de PC zijn beveiligd tegen kopiëren. Het ISO formaat is niet geschikt om beveiligingen mee te nemen. Bovendien zijn de meeste titels van tegenwoordig beveiligd met een één of andere vorm van online activatie (Steam, Origin, etc.). Met andere woorden: je hebt in de meeste gevallen een crack nodig om een gedownload spel te kunnen spelen, of je het nu op een DVD schrijft of niet. De crack staat meestal in een aparte map op de ISO.

@wakmen:

DAEMON Tools Lite is ook in staat om images te maken van je CD's/DVD's/Blu-rays. DT Lite is gratis, PowerISO niet.
 
Laatst bewerkt:
Maar bij POWERISO kan je de beveiliging heel makkelijk hacken!.Verder ga ik het niet over hebben!
 
Ik heb laatst een game voor de pc gedownload, maar dit is een ISO bestand. Het is echter te groot om het op een dvd te branden van 4,7 GB. Nu las ik dat er ook dvd's zijn met 8GB, maar die zijn dubbelzijdig. Kan ik het spel dan wel spelen? Of kan ik het spelen zonder het te hoeven branden?

Hey Nouw!

dit probleem heb ik ook gehad er zijn paar manieren om het op te lossen,
als je het wilt bewaren het spel dan is het slim om het op een cd te plaatsen of op een usb stick!

Als je wilt dat het meteen afspeelt bij je cd dan zul je het moeten branden en dan kan je
bij meestal brand progamma's speel gelijk af klikken.

Als je het niet persee hoeft op een cd dan kan je het met deamon tools mounten.
Klik hier voor download deamon tools
Dit is een gratis versie en een handige versie!

Als je windows 7 en het spel geinstalleerd heb dan klik je gewoon
rechtermuis knop op deamon tools wat in je balk staat bij je taalbalk (snap je?)

en dan klik je mount image , en dan zeg je welke schijf kies je meestal de eerste of de tweede.
En dan zoek je het iso bestand op wat je wilt mounten. Dan laad ie automatisch je kan de map openen
van het spel of naamspel.exe runnen!

Zo kan je het installeren en spelen zonder op een cd of usb te plaatsen.

(snap je dit niet vraag maar ik help je graag verder
met een tutorial video of plaatjes!)

Gr, Daa!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan