ISO bestand vraag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

Ik heb hier een bin bestand en wil deze op CD branden en dan uitvoerbaar maken zodoende dat ik het programma kan instaleren. Ik had begrepen dat ik er dan een ISO bestand van moet maken en dit heb ik ook gedaan. Maar hoe krijg ik dat ISO bestand uitvoerbaar, dus dat ik het programma kan instaleren???
Moet ik het eerst branden of hoe kan het vanaf mijn schijf. Er zit ook nog een CUE bestand bij, wat moet ik daarmee???
Snap er geen bal van dus...:o

Had ik inderdaad nu net gezien. Probleem is dat ik eigenlijk ( ik heb geen CD's op het moment) het gewoon uitvoerbaar vanaf mijn schijf wil hebben!!
Sorry, ik zie net dat ik geen lege CD's meer heb en wil graag nu het programma werkend op mijn systeem hebben....:o

Laatst bewerkt:
Naar de winkel toe gaan:p
Waarschijnlijk hoeft dit niet. Je vertelde dat je het bestand had omgezetnaar een ISO bestand.
Heb je toevallig winrar? Daarmee kan je ISO bestanden uitpakken.
Als je dit niet hebt kan je ISO-buster gebruiken.
Zie ook dit topic voor info over isobuster: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=201031&highlight=isobuster
Voor een downloadlocatie kan je het even intypen bij google.
Mijn internet is erg traag dus daar heb ik even geen zin in.

Het is blijkbaar gelukt.
Kan je nog even vertellen met welk programma?

Nee, nog niet opgelost maar ik heb hem wel aangepast aangezien ik alle tips even ga nalopen. En het duimpje was voor het advies van James. Gewoon zomaar....
Jullie horen nog van me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan