.ISO bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

avanderpluijm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb via een Peer2Peer programma een programma gedownload waarvan de bestandsnaam eindigd op .ISO. Weet iemand hoe ik deze kan openen?

Uitpakken met ISObuster of al beeld bestand(burn image) wegbranden met Nero of een ander brandprogramma.
Je kan hem ook inladen in een virtuele cd-rom speler, zoals bijvoorbeeld Deamon tools.

Het moet rechtstreeks kunnen met nero.

Een iso brandt je binnen Nero door te kiezen voor Bestand | Image branden. In het menu dat dan volgt, staat pas sinds een van de laatste versie de extensie .iso in het rijtje. Staat deze optie er niet tussen, kijk dan of je kunt kiezen voor het laten zien van 'Alle bestanden (*.*)'. Daarna de juiste iso selecteren en branden maar.

groetjes speedtouch

ik weet wel hoe je ze op cd kan zetten, via CDRWIN, wat op de meeste pc's zit, en dan kun je ze branden via nero ja :)

Geplaatst door Spk0

download Winrar op www.winrar.com
en open dan de ISO met Winrar, en daar zijn je bestandjes.

Klopt maar winrar gaat om geen enkele(of heel weinig) beveiliging heen. alcohol120% of nero presteren beter hierin.

nog nooit moeite mee gehad =s.maarja zalw el zo zijn...ik vind het zonde om t op schijfje te branden als je dat niet wilt..of weinig schijfjes hebt.

Geplaatst door Spk0
ik vind het zonde om t op schijfje te branden
Daarvoor heb je nou virtuele cd-rom spelers.;)
Niks uitpakken, maar gewoon inladen en gebruiken.:)

Ik heb het nooit zo gedaan...
doe datd an maar he =).
ik heb het altijd met Winrar gedaan, nooit geweten dat het soms mislukt met Winrar. Wel met .CAB bestanden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan