ISO Branden? Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

appaman

Banned
Lid geworden
29 feb 2008
Ik wil binnekort heel wat dvd's gaan branden.. Met o.a. een iso bestand. Ik neem aan dat dat een bestand is om te branden. Maar als ik dat wil gaan branden via Nero moet ik dan voor Data cd kiezen of wat anders ?

"Image branden naar schijf" moet je hebben in Nero (onder "kopiëren en backup").

Het .iso bestand bevat zelf al de informatie over het formaat (muziek, data bootable enz..). :)

Vr.Gr. Egel.

dus als ik nou fifa 07 op een dvd wil branden wat moet ik dan doen.. en fifa 07 is een iso !

Ik doe het zo!

Ik leg het schijfje ( CD of DVD ) in het laatje en dubbelklik op het ISO bestand en Nero opent dan vanzelf de juiste functie.
Makkelijker kan niet.

Als dat niet gaat en het is bijvoorbeeld een DVD dan selecteer je eerst het schijftype in startsmart en gaat dan naar Backup en selecteert daar IMAGE OP SCHIJF BRANDEN! Hetzelfde geldt als het om een CD gaat!

Klaar ben je!

Laatst bewerkt:
ik vind het allemaal wel ingewikeld maar ik kom er wel uit

Dank je wel,

Appaman !

Precies doen wat ik zeg, dus leg het juiste type schijfje erin ( ik neem aan een DVD voor dat spel maar jij kan de grootte zien) en dubbelkilk op het ISO bestand en als het goed is gaat het dan vanzelf. En anders even de stappen doorlopen zoals ik zei!

alles is je al 6 keer uitgelegd op de chat en nog ga je het hier vragen???
zo moeilijk is het niet hebben we gezegd
download imgburn is freeware en zo simpel dat een 2 jariige het wel kan
brand de image en klaar is appaman

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan