iso branden met xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Kan ik met het standaard brandprogramma in xp ook iso's branden?

Nee, dat kan niet. Wel met bijvoorbeeld Nero, Alcohol 120%, CloneCD enz.

volgens mij kan je met het brandprogramma van xp alleen rechtstreeks bestanden branden, dus geen iso's. Als ik jou was zou ik daemon-tools downloaden en de iso hierin "laden". Daarna kan je via xp een cd-tje branden.

suc6!:thumb:

Geplaatst door mathman
volgens mij kan je met het brandprogramma van xp alleen rechtstreeks bestanden branden, dus geen iso's. Als ik jou was zou ik daemon-tools downloaden en de iso hierin "laden". Daarna kan je via xp een cd-tje branden.

suc6!:thumb:

Dit raad ik af. Bij beveiligde cd's kunnen dan problemen ontstaat, het is dan beter om de iso's te branden met één van de programma's die ik genoemd heb. Het is wel handig om deamon tools te gebruiken (kan ook met de genoemde programma's) om iso's te laden zonder ze te branden.

Het gaat niet om beveiligde cd's hoor, maar om een gratis gedownloade linux distributie. Dus ik denk dat dat wel goed gaat.

Waarom wil ik linux? Geen idee eigenlijk, heeft iemand wel eens van turbolinux server gehoord?

Hmm, winrar herkent de iso en ik kan de bestanden volgens mij rechtstreeks naar cd extracten?

klopt, maar als je dat doet ben je ook de boot functie van de cd kwijt, wat de installatie alleen moeilijker maakt. tenzij je weet dat de cd geen boot functie heeft zou ik niet uitpakken met winrar en dat branden.

db

Ho, dat is even wat minder. Zelfs als ik alles selecteer gaat dat niet lukken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan