Iso file maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Berichten
296
Met welk programma kan ik een iso file maken zodat ik deze met deamon kan afspelen?
 
Nero in uitvoeren intrommelen, of voor Nero Burning Rom kiezen, voor een dvd of cd iso kiezen, in de wizard, bestanden overzetten/slepen, en voor branden kiezen, en voor een iso gaan, wel even de image recorder selecteren.
 
Met nero is het mogelijk maar dan brand ik meteen een cd met iso file, maar als ik niet wil branden alleen een iso file wil maken?
 
Nero in uitvoeren intrommelen, of voor Nero Burning Rom kiezen, voor een dvd of cd iso kiezen, in de wizard, bestanden overzetten/slepen, en voor branden kiezen, en voor een iso gaan, wel even de image recorder selecteren.

:thumb:
 
Vraagje.

Je hebt dus bestanden, die je in een ISO wil zetten, om ze daarna weer in bestanden om te zetten met Deamon Tools.

Kan je dat programma dan niet installeren vanaf de harde schijf? Of is het een spel dat een cd-station nodig heeft of zoiets?
 
Vraagje.

Je hebt dus bestanden, die je in een ISO wil zetten, om ze daarna weer in bestanden om te zetten met Deamon Tools.

Kan je dat programma dan niet installeren vanaf de harde schijf? Of is het een spel dat een cd-station nodig heeft of zoiets?

Ik had niet goed gezocht maar heb het nu gevonden in Burning Rom van nero.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan