iso games spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

trwldterror

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
heej ,

ik heb een vraag over een iso bestand ik download nu een week iso bestanden maar dan krijg ik een probleem. ik heb het pragramma deamon tools gedownload het werkt wel maar dan open ze je instaleer je ze maar dn als je naar bureaublad gaat staat de snelkoppeling er wel daar klik je dan op maar dan staat er van "wrong disc inserted""please insert the original CD/DVD maar er zit dan helemaal geen cd in ofzo wat kan ik hier aan doen ik heb geprobeerd hem op cd te zetten dat lukte wel maar dan staat er hetzelfte

kan iemand mij helpen???
bedankt

Tsja,

Dat is het probleem met illegale spellen downloaden. Installeren gaat meestal wel, maar dan heb je nog een no-cd patch nodig

als je het spel op dvd brand en dan de cd verkent
dan staat daar vast wel iets van crack ofzo
en anders kan je de no cd crack wel ergens downloaden.

Daar hoef je niet eerst voor te branden hoor. TS mount de ISO met Deamon Tools, dan kan je ook gewoon kijken wat er verder op staat!

om terug on topic te gaan en niet een persoonlijke vete uit te vechten op een heel verkeerd platform....

In deamon tools zitten 4 opties om beveiligingen te omzeilen zonder cd crack. Ze werken niet altijd maar ja kan ze toch aanzetten. een ervan heet securom dus die drie anderen kan je ook proberen.

Topic is nu weer ontdaan van offtopic gebrabbel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan