Iso image gebrand en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mekenkamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Hoi...

Ik heb uiteindelijk een imgae bestand gebrand met 120% Alc. alles staat nu op de DVD (PC spel) echter als ik hem wil instaleren krijg ik de mededeling: "plaats de juiste DVD klik op OK en start het programma opnieuw".

doe ik iets fout?
ben ik iets vergeten te doen?

Een beginner...

Nee, da's hoogstwaarschijnlijk de beveiliging. (illegale kopie)
Wat je nu moet doen is zoeken naar een bestandje dat (waarschijnlijk) dezelfde naam heeft als het spel, maar dan iets erbij zoaks: "NoCD" of woorden met een soortgelijke betekenis.

Misschien heb je het bestandje al met de game meegekregen.
Zoek anders een binnen de files die je hebt naar een .txt file, daarin wordt meestal beschreven hoe je met een dergelijke melding om moet gaan.

9 van de 10 keer zijn dit geen .txt files, maar .nfo (systeem informatie) deze moet je openen door er met je rechtermuisknop op te drukken -> open met -> programma kiezen -> klad blok

veel suc6!

nog niet

Helaas...kom er niet uit..

ben alle files afgegaan...niets gevonden.......het ziet er allemaal prima uit...alles staat op de DVD, maar elke keer de foutmelding...

helaas....

en dus moet je (op het w w w) gaan zoeken naar een file die No cd crack heet o.i.d.

Inmiddels code gevonden als tekstbestand tevens patch en crack bestand, deze beide in de folder gezet van de PC game en getracht op te starten....helaas zelfde probleem....patch en crack zijn niet te openen als tekstbestand, daar het uitvoorebestanden zijn..heb ik het juiste???

Da's niet te zeggen. Wat je het beste kunt doen is naar een forum gaan waar alleen over games en cracks wordt geschreven. Daar vind je ongetwijfeld lotgenoten die hetgeen jou nu overkomt, ook overkomen is.

Gebruik deamon tools en mount het daarmee hij gaat door de beveiligingen heen (als hij het nog steeds weergeeft heb je een ander programma nodig)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan