.iso mounten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinncent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
Ik weet niet veel tot bijna niks van computers dus geen idee of deze vraag raar overkomt:

Ik heb een .torrent bestand gedownload en nu wil ik het spel wat er in zit, mounten met Daemon tools.
Maar als ik hem in DT plaats zegt hij dat hij het bestand niet herkend.
Dat kan kloppen want het lijkt me dat je het .iso bestand, dat in de torrent zit, er moet plaatsen, in plaats van de torrent zelf, wat ik dus doe.

Maar hoe krijg het .iso bestand uit de torrent, en dan in Daemon Tools gezet, zodat ik hem kan mounten?

Vertel wát je precies hebt gedownload, m.a.w.

naam.??? en hoe groot het bestand is?

Dat vermoedde ik al. Je het nu een torrent bestand binnengehaald en met dat torrentbestand moet je met een torrentprogramma het eigenlijke bestand binnenhalen.

Zie plaatje. (Ik gebruik Torrentstorm)

Vergelijk het maar met vissen met aas. Het torrentbestand is het wormpje aan het haakje dat je uitgooit, de big fish is het eigenlijke bestand dat je binnenhaalt.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 97
Dan heb je nog niks binnen alleen ene verwijs bestandje voor een torrent client om het complete bestand binnen te halen. Net als een NZB bestand voor nieuwsgroepen is.

Dat vermoedde ik al. Je het nu een torrent bestand binnengehaald en met dat torrentbestand moet je met een torrentprogramma het eigenlijke bestand binnenhalen.

Zie plaatje. (Ik gebruik Torrentstorm)

Vergelijk het maar met vissen met aas. Het torrentbestand is het wormpje aan het haakje dat je uitgooit, de big fish is het eigenlijke bestand dat je binnenhaalt.

Hmm, ga ik dat even proberen,
Alvast bedankt!

@ Vinncent : daarnaast had je 't mogelijk al (moeten) kunnen weten, want de lokatie waarvandaan je het torrentbestandje downloade, vermeldde vást wel wat de Torrent precies inhoudt en welke soort en hoeveelheid files je middels dat torrentbestandje gaat binnenhalen.

Laatst bewerkt:
@ Vinncent : daarnaast had je 't mogelijk al (moeten) kunnen weten, want de lokatie waarvandaan je het torrentbestandje downloade, vermeldde vást wel wat de Torrent preices inhoudt en welke soort en hoeveelheid files je middels dat torrentbestandje gaat binnenhalen.

Ik had hem ook al in Azareus gesopt, wat eerder wel was gelukt met een torrent.
Maar op de een of andere manier lukte het me nu niet, omdat hij het bestand niet herkende ofzo.

iso

Je kan zien op de torrent download programma, of die 100% is gedownload.
Maar volgens mij heb je die al binnen.
Iso, is een ingepakte cd/dvd
Om te kunnen "Mounten" zul je eerst de iso bestand uit moeten pakken met een zoiets van iso magic. of nero.
Zet deze in een nieuw directory. en als alle bestanden zijn uit gepakt, mount dan de directory waar je de bestanden in heb gezet.
Nu werkt het wel.

@V1ru5 : heb je het berichtje van gisteren van 20.57 uur gelezen ? (Ik denk het niet.................)

Om te kunnen "Mounten" zul je eerst de iso bestand uit moeten pakken met een zoiets van iso magic. of nero.
Zet deze in een nieuw directory. en als alle bestanden zijn uit gepakt, mount dan de directory waar je de bestanden in heb gezet.
Nu werkt het wel.
Los van het feit dat de OP gewoon niet door had hoe bittorrent werkt is dit niet waar. Je kunt met deamontools heel goed een .iso bestand mounten, daar is het immers, onder andere, voor gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan