ISO nog een x als Iso branden in Nero6?

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Hallo

ik heb een programma gedownloaden en die staat als iso bestand op de schijf hoe moet ik die nou branden zo dat het programma de cd herkent want hij vraagt naar de cd in de setup???

ps : ik heb er een afbeelding bij gepost

Bijlagen

• screenhunter_008.jpg
    screenhunter_008.jpg
    6,3 KB · Weergaven: 51
Kun je je vraag misschien wat duidelijker stellen? Wat lukt er niet met het branden van de image?

Geplaatst door Robbert1978
Kun je je vraag misschien wat duidelijker stellen? Wat lukt er niet met het branden van de image?

als je maar het plaatje kijkt die bestanden staan op me HD en nu is de vraag hoe moet ik die branden zo dat de setup van het programma de cd herkent omdat het nu als een ISO bestand is en als ik hem dan met nero op cd brand als ISO is het dan niet een een ISO in een ISO maar ik moet hem zo branden dat de setup de cd herkent anders begint hij niet

Gebruik je wel de optie burn image? bij nero anders werkt het niet .
Als je gewoon een iso file op een cd zet is het nog steeds een iso file .
Andere optie is isobuster te gebruiken en de iso file eerst uit te pakken en dan branden.

Aan je plaatje te zien heb je (denk ik) het programma Reason gedownload.:)

In Nero burning rom:
Ga naar recorder>beeld branden(burn image)
Zoek daarna de ISO op.
Laat Nero deze branden.

nou ik heb net de 3 cd gebrand zo als je zei met brand image in nero maar het reason pakt de cd niet als ik hem op start komt er te staan dat ie op de cd wacht (zie plaatje) maar er gebeurt nix :S

Bijlagen

• screenhunter_009.jpg
    screenhunter_009.jpg
    12,5 KB · Weergaven: 42
Je hebt ook alle drie de cd's moeten gebruiken tijdens de installatie?

hij vraag meteen in het begin om de orkester cd die heb ik er dan al in en dan pakt de cd op 1 of andere manier niet heb de cd er ook al een x in en weer uit gedaan maar dat helpt ook niet :S en dan gaat ie ook niet verder

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Ellasar
Hebben deze cd's geen kopieerbeveiliging?

nou voor zo ver als ik weet niet want iemand bij mij in
de msn lijst die heeft het ook voor me kaar gekregen maar ik heb er nu al 6 cd aan verpast moet morgen eerst weer nieuwe cd kopen :S

zoiets had ik bij mafia (3cd's installatie)

en ik stop de eerste erin: automatisch start die op, zeg ik installeren... allemaal goed, totdat ie echt moet beginnen: stop cd1 erin :S zegt ie dan...

Die ZIT erin, want hij wil beginnen met installeren:

Wat ik deed: Helemaal niks, die cd's gewoon stoffig laten worden, want ik werd er helemaal ziek van na een tijdje proberen.

---------------------------------------------------------

Ik hoop dat het je lukt, en die cd's...

... moet je een spindel in duitsland halen, veel goedkoper ;)

Succes ermee!

Wat voor programma is 'ten wat kun je er mee doen??

Wel appart dat het niet werkt bij jou, probeer de ISO's eens uit te pakken met WinRaR en daarna te branden.
Misschien dat je nu meer geluk hebt...

Greets Ticket

Geplaatst door BTR
Gebruik je wel de optie burn image? bij nero anders werkt het niet .
Als je gewoon een iso file op een cd zet is het nog steeds een iso file .
Andere optie is isobuster te gebruiken en de iso file eerst uit te pakken en dan branden.

nou dit wil ook niet ik heb ze alle drie zo gebrand zo als jij zei maar reason pakt hem nog steeds niet is wel mooi balen:mad: ik snap er niks van want ik heb iemand bij mij in de lijst van msn staan en die heeft het wel voor mekaar gekregen en zei precies zo als ik het allemaal moest doen en zelfs toen deed reason het niet om 1 of andere vage reden wil hij die cd niet pakken

stop die cd's die je hebt gebrand dan eens gewoon in de pc, en dan verken je ze, staat er dan 1 .iso bestandje op, of meerdere bestandjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan