iso omzetten naar een exe-file

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
ik heb hier wat soft met cue,bin,iso,enz
dus allemaal soft die je kan branden of openen met virtuele cd-rom
hoe kan ik er er gewoon exe file van maken

Dat heeft geen zin. Dat is net zoiets als een geluidsfragment overzetten naar een filmfragment.

Je kan wel gewoon met Winrar (en dat soort proggies) de ISO uitpakken. :)

Waarom zou je een ISO (kopie van hele schijf) met Winrar willen uitpakken, ipv branden ?

Naja, ISO's zijn ook van internet te downloaden (illegaal) en dan wil ik altijd even kijken wat er in zit, dus emuleer ik ze altijd of pak ik ze even uit.

Brander kost je elke keer weer schijfjes en die heb ik niet altijd op voorraad. :rolleyes:

Mja, maar die heb ik ook bijna nooit op voorraad. :p Die dingen gaan ook altijd zo snel stuk bij mij en het branden duurt ook nog lang (vind je het gek met 2X speed :o )

Dan een goed gemeend advies, waarmee ik jouw stelling overneem :

OK, we pakken ze uit met Winrar en bekijken ze. Dan blijkt dat het waardevolle software is die bewaard moet worden.

Maar dan...... helaas geen R'rtje of RW'tje voorhanden zoals je schrijft. Je moet dan toch naar de winkel........ ;)

Haal gelijk van beide soorten er 1 extra, kun je de uitpakstap overslaan. :D :D :D :D :D

Mja... das vervelend. :o

maarja, dan maar even emuleren. :) Werkt ook weer goed en scheelt veel tijd. Moet je alleen even oppassen met formatteren dat je niet die ISO/BIN/weetikhetwat weggooid.

Maarja, zoals te zien is heeft iedereen z'n eigen voorkeur met het lezen van ISO's. ;) :D

het gaat hier om een paar software programmas
is gemakkelijker om een paar exe te maken dan iedere keer is ze nodig heb de iso te moeten uitpakken
met deamon-tools

ga eens proberen of het lukt als ik ze ingeladen heb in deamon tools ze vandaar naar een map te kopieeren in theorie zou moeten lukken

Als ik iso bestanden uitpak doe ik dat altijd met isobuster.

blijkbaar lukt het zo
heb alle bestanden naar andere map gekopieert en vandaar geinstaleerd dat lukte blijkbaar;)

hey wim
is isobuster beter of met meer mogelijkhede dan deamon-tools

voor de weinige keren dat ik iets uitpak heeft deamon tools mij toch uit de nood geholpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan