Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo Winterkoning,
Om ook even een duit in het zakje te doen: als je bij een datum van jou het ISO-weeknummer wilt hebben, maar dan over één dag verschoven, waarom dan niet in de formule voor de ISO-weeknummer de verwijzing naar de dag niet aangevuld met +1. Je bepaalt dan bvijv voor zondag 28 feb het ISO-weeknummer van maandag 1 maart.
Maar misschien is dit te eenvoudig bedacht.
Volgens mijn idee " getest in excel 2010 Engelse versie " kan zijn dat de formule =WEEKNUM moet aangepast worden voor de Nederlandse versie .
Bedankt voor de bijdrage.
Ik zie dat de datums aangepast zijn maar ik zie niet welke formule er aangepast is. Ik heb de formules vergeleken en volgens mij staan er dezelfde formules in.
Zo zie je maar dat Parijs wel degelijk de hoofdstad van Duitsland
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.