iso ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik heb een spel gedownload als WinRaR , als ik dit uitpak krijg ik de naam van het spel tezien met ISO erachter. cannot create.

maar hij pakt wel de rest uit. Als dit gedaan is en ik via setup verder wil gaan gebuurt er niets.

help!!!!!

thanks.

Een iso file is een file die je met een brandprogramma zoals clonecd moet openen en op cd branden

Geplaatst door hunt
ik heb een spel gedownload als WinRaR , als ik dit uitpak krijg ik de naam van het spel tezien met ISO erachter. cannot create.

maar hij pakt wel de rest uit. Als dit gedaan is en ik via setup verder wil gaan gebuurt er niets.

help!!!!!

thanks.

download isobuster vind ik zelf wel een handig programatje:D

Bij isobuster moet je het iso file eerst uitpakken.

Zelf gebruik is deamon tools(gratis down te loaden). Als je deze opstart vraagt het je hoeveel zogenaamde cd rom schijven wilt hebben.

Simpelweg op een iso file klikken en hij ziet deze als een cd die je net in hebt gepleurd. Dus gewoon op deze computer klikken en je ziet dat je een nieuwe cd rom schijf hebt gekregen. Op de icoon klikken en installeren.

fat tony heeft gelijk met het gratis te downloaden daemon tools kun je een *.iso bestand mounten en zo de setup runnen en zelfs het spel spelen vanaf je HDD.

Veel succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan