Istbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aukesss

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Dit blijft heel de tijd terugkomen...ik heb ad aware, spybot, hjijack, clean up progjes, spysweeper gedraaid. In veilige modus gekeken, maar niks gezien....en toch krijg ik iedere keer weer die melding dat Istbar is gedetecteerd bij Spysweeper :(

Hoe kom ik er vanaf??

Jammer dat je zelf al met hijackthis bezeg bent geweest.
Lees dit eens.
Doe precies wat daar staat en de experts helpen jou van je istbar af.
Hopelijk heb je niet te veel weggehaald met jou pogingen.
Wel even vertellen daar wat je allemaal gedaan hebt.

En maak dan meteen de link in jou knop website even.
Als ik nu op de knop website klik kom ik op een fouten pagina.
De link is niet goed.

Die link staat goed, ik snap alleen niet dat er dat van helmij/forum voortstaat.
Hoe dit anders moet weet ik niet....in mijn profiel staat het goed....

Is er geen oplossing voor of moet ik wachten tot ze mijn log hebben bekeken.
Even een opmerking: ik kan zelf toch wel zaken verwijderen in zo'n log die mij vreemd doen overkomen, zoals websearch, istbar etc. Dan weet ik toch dat dat spyware is...???

Zodra jij zelf in jou log gaat snuffelen en verwijderen dan kun je schade aanrichten.
Of je moet wel zoveel kennis hebben van het register.
De mensen die het log nakijken hebben er echt verstand van.
Ja dat je even moet wachten, dat is vervelend.
Maar het zijn ook hardwerkende mensen die dit er nog eventjes bijdoen.
En ja ook zij hebben een huiselijk leven.
Dus gaarne een klein beetje geduld het komt echt goed.

Ja dat snap ook wel en dat geeft helemaal niet, maar ik wil maar zeggen dat ik er misschien nu wel dingen tussenuit kan halen waarvan ik 100% zeker weet dat de experts ze ook aanwijzen....(de bekende spyware, zoals coolwebsearch etc) en ik altijd een backup, dus kan ze altijd terugplaatsen.
Maar ik wacht gewoon af en zie de reactie wel verschijnen.

Aukess,
Laten we heel duidelijk zijn.
Het is JOUW computer en daar mag jij mee doen wat jij wilt.

Geplaatst door Aukesss
Ja dat snap ook wel en dat geeft helemaal niet, maar ik wil maar zeggen dat ik er misschien nu wel dingen tussenuit kan halen waarvan ik 100% zeker weet dat de experts ze ook aanwijzen....(de bekende spyware, zoals coolwebsearch etc) en ik altijd een backup, dus kan ze altijd terugplaatsen.
Maar ik wacht gewoon af en zie de reactie wel verschijnen.

Hoi Aukess,

De reden waarom ik liever niet heb dat mensen zelf zaken fixen is dat ik om goed te kunnen helpen een zo volledig mogelijk beeld van de stand van zaken op de pc wil hebben. Als jij bijvoorbeeld het opstartitem van IstBar uitvinkt en daarna een log plaatst, zie ik het niet meer in je log. Het gevolg daarvan is, dat ik ook niet meer in het log zie dat er nog bestanden en mappen van IstBar op je pc staan die nog verwijderd moeten worden. Zolang die ook op je pc blijven staan, zul je onherroepelijk weer last krijgen van IstBar. Kan ik dat niet in het log zien doordat jij het opstartitem hebt uitgevinkt, dan kan ik je dus niet helpen de narigheid echt volledig te verwijderen. Snap je?

Helemaal duidelijk en ook nog bedankt voor de reactie in het 'log' topic!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan