• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Items toevoegen aan groepering in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellegeerts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2018
L.S.
Is het mogelijk om (nieuwe) items toe te voegen aan een reeds bestaande groepering van items in een Excel-draaitabel?

Voorbeeld:
Knipsel.JPG

Groep1 is een groepering van een heleboel codes. Daar moeten nu een paar codes die ik rood omcirkeld heb aan toegevoegd worden. Kan dat?
Of is het alleen mogelijk als ik de huidige groepering ongedaan maak en dan opnieuw een groepering aanmaak? Dat is lastig, aangezien er een bepaalde volgorde zit in de niet gegroepeerde codes boven de huidige Groep1.

Gr. Jelle

Laatst bewerkt:
Welkom bij HelpMij! Een vraag werkt een stuk beter als je er een voorbeeldje bij doet, eventueel ook met het beoogde resultaat. Want ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt. In een draaitabel kun je makkelijk kolommen en rijen (velden dus) toevoegen, maar of je dat bedoelt?

ook liefst een echt voorbeeld.
Zijn die nummers binnen groep1, dan zal je een 3e kolom binnen je draaitabel moeten maken, anders heb ik het verkeerd begrepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan