Items verdwijnen automatisch uit outlook agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computermuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Dringend hulp van de experts gevraagd!!

Ik moet wat afspraken uit mijn agenda in OUtlook afdrukken. Echter, nu blijkt dat afspraken/ items die ouder zijn dan x- dagen niet meer in mijn agenda staan, met uitzondering van de terugkerende afspraken. Hoe kan ik die afspraken/ items die "weg" zijn weer boven water halen én hoe kan ik er voor zorgen dat alle nieuwe afspraken wel gewoon in mijn agenda blijven staan?

Ik heb absoluut geen verstand van computers, maar dat blijkt waarschijnlijk al uit mijn vraag:o Dus als je me wilt helpen en een oplossing hebt voor mijn probleem, wil je dat dan in lekentaal doen...........

Alvast dank!!!

Hoi,

Ik kan me twee situaties voorstellen waarin dat gebeurt:
- door synchronisatie met een PDA
- door instellingen voor Autoarchiveren.

PDA: je kun instellingen tot hoe lang in het verleden agenda-items gesynchroniseerd moeten worden. Ik heb ontdekt dat dat ook tot gevolg kan hebben dat items die X dagen, weken of maanden ouder zijn dan 'vandaag' uit je outlook-agenda verwijnen.

Autoarchiveren:
In outlook: menu Extra > Opties;
tabblad 'Overige' en dan de knop Autoarchiveren
Wanneer autoarchiveren is geactiveerd (de opties zijn niet grijs maar zwart), staat er ook eentje waarbij oude items na x dagen/weken/maanden moeten worden verwijderd en bovendien een keuzerondje bij 'Oude items definitief verwijderen'

Super Thieu en zo uitgelegd dat het ook door mij te begrijpen is.
Heb die instelling nu gewijzigd in 5 jaar, dus voorlopig geen problemen meer. Voor de toekomst dus geregeld.

Hij verwijst naar de map waar hij die dingen heeft opgeslagen, maar daar die kan ik dus niet openen, dan geeft hij een vette waarschuwing. Is het nog mogelijk om daar mijn oude items uit te halen, of wordt dat een hele operatie?

Nogmaals dank!
Groet, Niek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan