Itnues linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo,

Ik heb nu Linux min 13 en ik zie dat er geen itunes is voor Linux
Ik heb een iphone 4 hoe kan die syncroniseren in Linux en de app store gebruiken?

oke dan ******* ik linux weg is sowieso nog erger rotzooi als windows ben al 6 weken bezig met linux en nog werkt niks

Linux is geen rotzooi als je weet hoe je er mee om moet gaan. Is net zo als met Windows en OS X

Ik vind dat Linux wel rotzooi is omdat ik al 6 weken aan het proberen om maar iets werkend te krijgen zonder drivers zonder software 30 x per dag opnieuw opstarten omdat hij gewoon vast hangt 4 a 5 x per dag linux opnieuw moet installeren omdat hij helemaal niet opstart dan maar zeggen en lezen dat Linux sneller en stabieler is lekekr stabiel als je als je al 6 weken ergerd honder keer opnieuw heb geinstalleerd en nog nog niks mee kan. Windows software installeren is makkelijk je klikt op.exe en je kan gebruiken

Ik heb hier een dual boot met windows vista en linux mint KDE en die bevalt me prima. Zaken die niet werken onder linux doe ik gewoon onder vista en dit al een jaar of 5.

dan kan je ook net zo goed linux verwijderd als je toch vista ernaast heb een dualboot vind ik onzin net zoals je 2 autos koop

Bovenstaand problemen kunnen van meerdere factoren afhankelijk zijn. Da's bij Windows ook zo. Drivers heb je weinig tot niet nodig in Linux. Software is er genoeg onder Linux dus snap je argumenten niet helemaal.

Maar start een draadje onder besturingssystemen/Linux misschien kunnen ze je daar verder helpen bij je problemen.

Laatst bewerkt:
Aangezien het antwoord al gegeven is en om hier geen discussie te krijgen over linux want dit is daar de rubriek niet voor zet ik er een slotje op. Voor je problemen kun je in de linux sectie je vragen stellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan