Itunes 9.1 installatie fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
176
Hallo,

Ik probeer Itunes 9.1 op Windows Vista te installeren, maar tijdens de installatie krijg ik de volgende melding:
Er is een probleem met dit Windows Installer-pakket. Een programma dat nodig is om deze installatie uit te voeren ontbreekt. Neem contact met het ondersteuningspersoneel of de leverancier van het pakket op.

Hoe komt dit en wat moet ik eraan doen.. Ik heb nog nooit eerder Itunes of ook maar iets van apple op mijn pc gehad, dus het is niet zo dat er nog bestanden staan, zoals ik al ergens anders op internet heb gelezen.
Ik heb ook de nieuwste windows installer al
 
Hallo,

Ik probeer Itunes 9.1 op Windows Vista te installeren, maar tijdens de installatie krijg ik de volgende melding:
Er is een probleem met dit Windows Installer-pakket. Een programma dat nodig is om deze installatie uit te voeren ontbreekt. Neem contact met het ondersteuningspersoneel of de leverancier van het pakket op.

Hoe komt dit en wat moet ik eraan doen.. Ik heb nog nooit eerder Itunes of ook maar iets van apple op mijn pc gehad, dus het is niet zo dat er nog bestanden staan, zoals ik al ergens anders op internet heb gelezen.
Ik heb ook de nieuwste windows installer al

zou het niet kunnen zijn dat je de verkeerde versie hebt gedownload bv *64 ipv *32
 
Ja dat had ik allemaal al doorgelezen maar niks hielp..
Ik heb al flinkt gegoogled maar ik kon geen oplossing vinden dus kwam ik hier..
weet iemand iets?
 
mss kan ik men map van itunes zipen en op me ftp zetten maar weet niet zeker of dit zal werken
 
de optie die ik voorstelde werkt dus niet

heb dit geprobeert bij een andere pc in men thuis netwerk.
je kan wel winamp downloaden die heeft dezelfde functies
 
jammer
anders hou ik nog wel voorlopig even op windows media player

maar als iemand nog een oplossing heeft? :rolleyes:


EDIT: Opgelost!! Ik heb Itunes 8 gedownload, toen ik die geinstalleerd had heb ik Itunes 9 weer geinstalleerd, en toen werkte het gewoon :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan