Itunes downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Ben in bezit van PC en laptop. Op laptop lukt het wel itunes te downloaden echter NIET op mijn PC. Wanneer ik de zaak download en op uitvoeren druk krijg ik het volgende bericht:
Windows Installer
(Gele driehoek met uitroepteken) Kan dit installatiepakket niet openen.
Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem
contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het
pakket een geldig Windows Installer pakket is.
Waar gaat het fout?? Wie kan mij helpen?

Het lijkt erop dat de Windows Installer-service niet goed is aangemeld bij het besturingssysteem en daardoor niet correct kan worden opgeroepen.
Probeer daarom Windows Installer te ‘deregistreren’ bij Windows en vervolgens opnieuw te registreren:

Menu Start en kies Uitvoeren.
In het invoervak onderaan typ je de volgende opdracht: Msiexec /unreg.
Druk op Enter.
Hierna weer Start > Uitvoeren en typ Msiexec /regserver.
Druk wederom op Enter.

De service is weer geregistreerd. Start Windows opnieuw en controleer of het probleem is opgelost. Daarnaast kan je controleren of het programma dat problemen oplevert, niet ooit ‘half’ is geïnstalleerd. In dat geval levert het opnieuw installeren ook problemen op. Je kunt daarvoor gebruik maken van de Windows Installer CleanUp Utility, een gratis programma dat een overzicht geeft van de geïnstalleerde Windows Installer-programma’s en je specifieke programma’s laat verwijderen. Is het probleem daarna nog steeds niet verholpen? In de Microsoft Knowledge Base vind je een overzicht van mogelijke oorzaken met bijbehorende oplossing. Succes!

itines downloaden

Beste TeuGem,
Deregistreren heb ik toevallig een half uur geleden uitgevoerd. Resultaat jammergenoeg nihil. Ga dus nu je suggestie van cleanup maar uitproberen. Ik ben er al maanden mee bezig en wordt een beetje moedeloos. In ieder geval dank voor je snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan