itunes kan geen nieuwe map aan bibliotheek toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cactuscweker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2012
Ik ben vast niet de enige die het land heeft aan itunes (òf itunes is te intelligent voor mij). Wat er vandaag mis is: Ik kan geen nieuwe albums aan mijn (muziek-)bibliotheek toevoegen. Als ik klik op bestand aan bibliotheek toevoegen..., krijg ik het bekende verkenner scherm, en ik kan ook gewoon bestanden selecteren... Vervolgens klik ik op toevoegen; het verkenner-venster verdwijnt, verder geen resultaat (dat betekent niet te vinden in mijn itunes bibliotheek). Ook mappen kan ik (gewoon) op die manier selecteren, maar weer geen resultaat.
Dit is zomaar van de ene op de andere dag gebeurd. Wel nèt nadat ik het album "Symphony for the old world" van Flairck had gedownload, daar was ik al maanden naar opzoek, en ik had er eerder problemen mee gehad met itunes (& ipod), van iets andere aard... Krijg het idee dat apple gewoon een hekel heeft aan Flairck.
-wacht!-
ondertussen is het me wel gelukt een album van Gary Moore toe te voegen. Andere mappen lukken nog steeds niet.

Hulp & suggesties worden zeer gewaardeerd.

Zijn het wel MP3's of .AAC bestanden die je toevoegt? Met (bijv.) .flac bestanden of .ape bestanden kan iTunes niet overweg.

Tijs.

Het zijn ogg. files. Kan dat het probleem zijn? ik zal ze eens proberen te converteren.

Itunes doet nog steeds zeer vreemd (albums uit bibliotheek verdwenen), maar met dat album van Flairck is het -geconverteerd en wel- mooi gelukt! Welbedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan