olliedjzany
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2008
iTunes kan niet worden geinstallert! Windows Installer doet raar
hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen wat ik ben ten einden raad
als ik itunes wil installeren komt er een fout melding binne die als volgd is:
Kan dit installatiepakket niet openen
Controller of het bestand bestaan en of u toegang hebt op het pakket
Of neem contact op met de leverancieer van de toepassing om te controlleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is.
die melding kom ik dus niet vederin het installeren van itunes wie weet wat ik moet doen??
met spoedige groet Olivier ..
hallo ik in midddels de naam van de instaler gevonden mischien heeft iemand de zelfde promblemen of heeft deze ook en weet er meer van
Windows ® Installer. V 4.00.6000.0
en dit is het bericht wat ik krijg als ik iTunes wil instaleren en trouwens ook bij Qicktime en nero en diversen spellen van windows en virusscanners.
hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen wat ik ben ten einden raad
als ik itunes wil installeren komt er een fout melding binne die als volgd is:
Kan dit installatiepakket niet openen
Controller of het bestand bestaan en of u toegang hebt op het pakket
Of neem contact op met de leverancieer van de toepassing om te controlleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is.
die melding kom ik dus niet vederin het installeren van itunes wie weet wat ik moet doen??
met spoedige groet Olivier ..

hallo ik in midddels de naam van de instaler gevonden mischien heeft iemand de zelfde promblemen of heeft deze ook en weet er meer van
Windows ® Installer. V 4.00.6000.0
en dit is het bericht wat ik krijg als ik iTunes wil instaleren en trouwens ook bij Qicktime en nero en diversen spellen van windows en virusscanners.
Laatst bewerkt: