(itunes) meerdere artiesten in 1 album

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

als ik de 538 hitzone in itunes wil zetten, dan maakt hij voor elk liedje een apart album aan (want elk liedje is natuurlijk gezongen door een andere artiest) maar hoe kan ik alle nummers in een album zetten?

MVG Tom

ga naar de map waar je die hitzone hebt opgeslagen, selecteer alle liedjes en ga dan naar eigenschappen. hier kan je bij details een album neerzetten, dan als je dan op toepassen drukt, past hij dat album toe op alle geselecteerde nummbers.

heb ik gedaan, maar dat help niet. :( maar toch bedankt voor de reactie! :thumb:

Alle nummers van het album in iTunes selecteren > Rechtermuisknop > Bekijk informatie > Tabblad "Info" > Vinkje aanzetten bij "Deel van verzameling"

Zo werkt het met iTunes 10 in ieder geval.

heb ik gedaan, maar dat help niet. :( maar toch bedankt voor de reactie! :thumb:

het werkt wel, maar je moet de nummers opnieuw importeren in itunes als dit gebeurt is... itunes synchroniseert niet automatisch met de mappen

Als je aanpassingen in de ID3-tags maakt van nummers welke al in je bibliotheek staan hoef je die niet opnieuw te importeren.

Kwestie van selecteren en rechtermuisknop > Toon informatie te klikken en dan zouden de wijzigingen moeten worden herkent :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan