Itunes opstart error: "De opgegeven bestandsnaam bestaat al."

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabeimanteka

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2014
Hallo allemaal :thumb:,

Ik heb gisteren Itunes versie 11.2 gedownload.

Elke keer als ik opstart krijg ik de error/melding:Helpmij error 1 itunes.png

"De opgegeven bestandsnaam bestaat al."

En wanneer ik mijn iphone aansluit op de pc krijg ik dan deze melding:Helpmij error 2 itunes.png "

"De iphone "...." kan niet worden gesynchroniseerd. de opgegeven bestandsnaam bestaat al"

iemand enig idee waarom dit zo is?

ik heb overal gekeken op het internet nergens iets hierover te vinden =/
( alleen maar oude fixes) maar die werken niet meer.

HELPMIJ!!!:confused:

Omdat iTunes (standaard) opstart als je de iphone aansluit zal de eerste en tweede melding eigenlijk precies dezelfde zijn.
Wat ik me erbij kan voorstellen dat er iets is met je bibliotheek-bestand. Denk bijv. aan verplaatsing naar een andere map/schijfletter dan waar iTunes het verwacht.

Nu kan ik niet beoordelen of je in staat bent om desnoods helemaal opnieuw te beginnen met een nieuwe bibliotheek of niet, maar start iTunes eens met de Shift knop erbij vastgehouden.
Je kunt dan kiezen voor een nieuwe bibliotheek beginnen of kijken of je oude bibliotheek te openen is door ernaar te bladeren.

Zie bijlage voor de keuzes die je hebt als je met de Shift knop erbij vastgehouden iTunes start.

Tijs.

Bijlagen

• iTunes_nieuwe_bibliotheek.png
    iTunes_nieuwe_bibliotheek.png
    23,5 KB · Weergaven: 163
beste Tijs,

ik heb zojuist geprobeerd de bieb te kiezen en een nieuwe bieb te maken maar de zelfde melding kwam nog steeds van pas :(.
ook het sychroniseer melding.

Ik zou dit eens proberen:
Start regedit.exe
Zorg ervoor dat je in het linker deelvak 1x op Computer klikt (dus helemaal bovenaan).
Doe Ctrl-f (van zoeken) en zoek op: itunes.exe
(let op: er staat een spatie achter itunes.exe, die moet je ook intypen)
Volgende zoeken kun je met de F3 toets.
Kijk of je wat vindt. Mogelijk vindt je ergens een ingang waar een bestandsnaam achter itunes.exe staat, wat dan (misschien) verklaart waarom de foutmelding optreedt.

Tijs.

Daar staat geen specifiek bestand achter. Ik zoek specifiek naar ingangen waar een echte bestandsnaam achter staat. (%1 is een plaatshouder voor een bestand dat je wilt openen in iTunes, niet een specifieke naam. Jouw probleem treedt (al) op als je iTunes 'kaal' opstart.)

Tijs.

hey tijs.

het was me niet gelukt om de programma te werk te krijgen als behoren.

nog steeds de zelfde melding en error.
ik zal afwachten op een apple costumor service en kijken wat die te zeggen hebben.

nogmaals bedankt voor alle hulp!

Het zou kunnen dat je die 11.2 hebt geïnstalleerd naast een oudere versie. In dat geval: haal ze beiden weg, en download en installeer een nieuwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan