iTunes remote werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Ik heb iTunes en een iPad. Nou wil ik rente gebruiken om de mediabinliotheeknte bedienen. Dit lukt een keer maar dan word de bibliotheek niet meer gevonden. Ik heb dus een keer verbinding kunnen maken en de volgende keer kon de bibliotheek niet gevonden worden. Ik heb het op een andere computer geprobeerd (zelfde netwerk) en dit ging weer hetzelfde. Het lijkt mij dat de verbinding na een keer geblokkeerd word??? Maar waar gebeurtenissen, of kan het iets anders zijn?

Daar heb ik juist het probleem mee. Deze maakt geen verbinding

Oh joh dan lees ik helemaal verkeerd.
Mag ik vragen, gebruik je een Windows pc of Mac?

Probeer als je wilt nog eens de volgende handleiding te volgen. Helaas wel engels maar goed te volgend.

Welke handleiding bedoel je? Ik weet overigens wel hoe de app helemaal werkt enz. Ik heb het op een andere plek werkende gekregen. (dat was een ander netwerk). Maar in dit geval werkt de verbinding na een keer dus niet meer. Vandaar dat ik denk dat de verbinding ergens word geblokkeerd. Maar waar zou de blokkade dan kunnen zitten vraag ik me af.

Eehh deze haha... vergeten te plakken.
http://support.apple.com/kb/HT1947

Een blokkade kan door meerdere dingen komen. De iPad word uit het netwerk gehaald, al is het maar voor even. Of te wel als de iPad een release van het ip adres krijgt kan het al fout lopen. Ik roep maar een voorbeeld want dan is de koppeling weg tussen iPad en iTunes.

Het blijft lastig dit soort dingen, zeker omdat het niet helemaal de zelfde OS systemen zijn. En hierdoor heb ik al wel de meest vreemde dingen voor bij zien komen aan probleempjes.
Maar goed, dit lost voor jouw niets op.
Zoals ik zei, probeer nog eens de stappen te doorlopen zoals aangegeven hier --->>> http://support.apple.com/kb/HT1947

nou krijg ik het op een iPad wel werkende gekregen, maar zodra ik dit op de andere iPad wil instellen lukt dit niet. ik krijg dan het bericht dat ik thuisdeling moet inschakelen in iTunes (Wat ik dus al gedaan heb). Wil ik het net weer op de eerste iPad inschakelen (had ik even uitgezet om te kijken of het met de andere iPad lukte) en dit werkte weer niet. Waar kan dit nou aan liggen?

Ik begrijp het probleem. Ik vrees dat je maar 1 bibliotheek kan delen met 1 externe remote. Thuisdeling staat wel aan maar de bibliotheek van iTunes word bij een remote gekoppeld aan het mac adres van dat apparaat. Dus als je een 2e apparaat wilt kopellen dan raakt de boel van slag. Je zou op de 2e remote apparaat een andere applicatie kunnen proberen te gebruiken maar dan nog zal de koppeling op het mac adres komen.

Doe een google hit met de volgende term "2 ipads 1 iTunes"
Misschien komt er wat uit.

Helaas lees ik net op de apple site dat het niet gaat. Windows iTunes kan NIET syncen met meerdere externe remotes zoals een iPad of iPhone.
Lees bron --->> http://support.apple.com/kb/HT1495

Het is op zijn engels maar te lezen bij Method 2 zie je dat het niet kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan